You are currently viewing بهترین شل کننده های عضلانی

بهترین شل کننده های عضلانی


بهترین مکمل های عضلانی سازی چه مکمل های تغذیه ای برای برش عضلات باید مصرف کنیم؟

مکمل ها قرص های جادویی برای کاهش چربی نیستند ، اما می توان آنها را با رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی ترکیب کرد تا به حفظ وزن سالم کمک کند. اول از همه ، شما باید غذای خود را به موقع بخورید. شما پاک هستید. شما باید مطمئن شوید که از رژیم غذایی سالم و مغذی استفاده می کنید. وقتی مطمئن شدید که رژیم غذایی شما بهترین است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. ماهیچه برای سوزاندن چربی مورد نیاز است. مطمئن شوید که قسمت دوم این معادله نیز ایمن باشد ورزش قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد) هنگامی که به ورزش علاقه مند شدید ، برای قسمت پایانی پازل آماده هستید. بهترین ورزش برای تحلیل عضلات

برای قطع عضله چه مکمل های غذایی مصرف کنیم؟

رشد بدن کوچک در باشگاه بدنسازی یا آشپزخانه؟ آفرین! هر دو مکان الزامی است. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. بنابراین ، بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ممکن است مدتی طول بکشد. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. چربی بسیار کمی در بدن دارد ، بنابراین ماهیچه های شما را از طریق پوست قابل مشاهده می کند. درصد چربی بدن برای بدنسازی باید بین 6 تا 10 درصد باشد. چربی برای اندام های حیاتی مهم است. بنابراین ، درصد چربی زیر 6 درصد برای مدت طولانی توصیه نمی شود. می توانید از تجزیه و تحلیل ترکیب بدن برای یافتن درصد آب و توده استخوانی ، درصد چربی بدن و درصد ماهیچه خود استفاده کنید.

مقدار زیادی ویتامین

گزارش تغذیه مسئول (CRN) بهترین تمرینات برای برش و شکافتن ماهیچه ها نشان داده شده

مولتی ویتامین ها (در ترکیب با مواد معدنی) و سایر مکمل ها (مانند کلسیم یا اسید فولیک) در بسیاری از زمینه های سلامتی مزایای قابل اندازه گیری را نشان می دهند. “


نیازی به گفتن نیست که غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید برخی از مواد مغذی ضروری مورد نیاز را به طور منظم تامین می کند.

BCAA برای برش و تقسیم عضلات

می دانید که اسیدهای آمینه بلوک های سازنده پروتئین هستند. هنگامی که رژیم غذایی پروتئینی دارید ، به اسیدهای آمینه تبدیل می شود که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند و کوتاه می شوند. این اسیدهای آمینه به شما انرژی مورد نیاز برای افزایش تمرینات شما را می دهد ، از ساخت و ترمیم بافت گرفته تا تولید مواد شیمیایی که برای مغز ما بهتر عمل می کند. روند خوب است. آمینو اسیدهای شاخه ای (BCAAs) تولید ATP را تسریع می کنند. از نظر علمی افزایش حجم سلول ها ثابت شده است. با مسدود کردن تریپتوفان در مغز افزایش می یابد. سنتز پروتئین از سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی می کند. ترویج گشاد شدن عروق ، جذب و جذب پروتئین را بهبود می بخشد و سطح هورمون رشد را افزایش می دهد.

با دقت بخوانید. مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های عضلانی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی است که به جلوگیری از کاتابولیسم و ​​حفظ توده عضلانی حتی بدون کالری کمک می کند. این مکمل ها برای افزایش انرژی طراحی شده اند ، شناخته شده است که برای گرفتگی عضلات شگفت انگیز برای بازسازی ماهیچه ها و ایجاد تعادل در سیستم ایمنی شگفت انگیز است.

پروتئین آن بهترین مکمل برای کم آبی و کم آبی بدن است

پروتئین موجود در آن عناصر سازنده مورد نیاز بدن را برای تولید آمینو اسیدها که برای ساختن بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرند ، تامین می کند. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب مناسبی از ترکیب عمومی اسید آمینه و تمرکز مطلوب برای عملکرد مطلوب بدن است. مهمتر از همه ، ورزش و مصرف منظم پروتئین به حفظ عضله سازی ثابت کمک می کند.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از مصرف مکمل های پروتئینی خودداری کنید. در نتیجه ، بازار پروتئین می تواند مکانی شگفت انگیز و تأثیرگذار باشد. اما نگران نباشید. اگر به دنبال ایجاد عضله در هنگام سوزاندن چربی (یا حداقل حفظ توده عضلانی) هستید ، ممکن است این س ariseال ایجاد شود. برای قطع عضله چه مکمل های غذایی مصرف کنیم؟ پوست تنهایی بهترین انتخاب شماست. این امر دو دلیل دارد.

  1. هر پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین دارد
  2. این یک پروتئین غنی از نه اسید آمینه ضروری است

گوشت از بیست آمینو اسید تشکیل شده است. از این تعداد ، 11 مورد ضروری و 9 مورد ضروری است. اسیدهای آمینه ضروری موادی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها با منابع تغذیه ای یا مکمل های موجود در دنیای امروز تکمیل می شوند. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است که حاوی نه اسید آمینه ضروری است. آنها حاوی درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده هستند. گرمای خود را صرف مکمل ها یا کربوهیدرات ها نکنید. پروتئین آن باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. این همان چیزی است که هنگام کاهش وزن باید به دنبال آن باشید. تحقیقات نشان داده است که پروتئین آن می تواند باعث کاهش وزن قابل توجهی در مکمل ها شود. درصد چربی بدن را کاهش داده و توده عضلانی بدون چربی را تقویت می کند.

با دقت بخوانید. راهنمای جامع تغذیه چربی سوزی

گلوتامین

تحقیقات نشان می دهد که پس از ورزش شدید ، میزان گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مکمل گلوتامین می تواند آسیب عضلانی را کاهش داده و خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. این یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای افزایش متابولیسم پروتئین و تقویت عضلات است. از آنجا که بدن هنگام ورزش بیش از حد گلوتامین مصرف می کند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این اسید آمینه وابسته است. اگر بدن عضلات را برای مصارف دیگر مانند انتقال گلوتامین (ماهیچه) از بدن به نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن تجزیه کند ، کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه می تواند رخ دهد. مکمل های گلوتامین برای حفظ ماهیچه ها مهم هستند. از دست ندادن آن مسلم است.

نکات چربی سوزی را پر می کند

Thermogenics یک مکمل چربی سوزی است (کلمه “ترمو” از “آتش” گرفته شده است). روشهای زیادی برای نشان دادن اینکه چگونه ترموژنیک به تجزیه چربی ها کمک می کند وجود دارد.

  • بافت چربی سرسخت باز می شود و چربی وارد جریان خون می شود تا به منبع انرژی مورد استفاده در حین ورزش تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما کمک می کند. در نتیجه بدن شما گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری می سوزاند.

L-Arginine / Nitric Oxide Booster قبل از تمرین

اکسید نیتریک جریان خون را تنظیم می کند و بین سلول های عصبی پیام ارسال می کند. این واقعیت که اکسید نیتروژن جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان استرس زا باشد. افزایش جریان خون به ماهیچه ها کمک می کند تا مواد مغذی بیشتری دریافت کنند و در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های آرژنین می توانند تولید نیتریک اکسید آرژنین را افزایش دهند. توانایی از بین بردن رادیکال های آزاد ؛ نمایش سلولهای ماهیچه ای ؛ ترشح هورمون رشد ؛ این به دلیل افزایش کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تصور می شود که آرژنین به دلیل توانایی در گشاد شدن رگ های خونی و سنتز پروتئین برای رشد ماهیچه ها مهم است.

مکمل یکی از این موارد باعث اتساع عروق خونی (“پمپ”) و افزایش اکسیژن و مواد مغذی به سلول های شما می شود. مکمل های حاوی مقدار کمی کافئین (در صورت عدم توجه به محرک ها) نیز می توانند به انرژی کمک کنند. اکسید نیتروژن (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماهیچه های شریان را می پوشاند و آنها را بازتر می کند. باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. چاقی یکی از دلایل اصلی فشار خون بالا است. در واقع ، علل زیادی برای تجمع بافت چربی در عروق وجود دارد. فشار خون را تحت فشار قرار می دهد زیرا هنجار را کاهش می دهد ، که فشار زیادی به قلب وارد می کند.

حالا تصور کنید که مسیر را گسترش داده اید. عروق شما به طور معمول سالم هستند یا خیر. خواه ناخواه اکسید نیتریک بدست می آید. اکسید نیتروژن یک مکمل است که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهد. هنگامی که خون به راحتی به ماهیچه ها می رسد ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های نیتریک اکسید توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین ورزش است. NO می تواند با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مقاومت فرد را در برابر فعالیت بدنی افزایش دهد. تخمین زده می شود که این مدت زمان تمرین شما را افزایش داده و پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین ورزش برای تحلیل عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم هزینه ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش اصلی وجود دارد که از طریق آنها می توان منیزیم را به یک ماده واحد تبدیل کرد دوره برش را کامل کنید بازیگری:

  1. کاهش خستگی ماهیچه ها و تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. این باعث بهبود کیفیت خواب می شود تا بدن شما یک روز پس از بهبودی بهبود یابد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی ضروری است. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نگرانی این است که از هر دو ایرانی یک نفر دچار کمبود منیزیم است. بزرگ به نظر نمی رسد. منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. انرژی ایجاد می کند ؛ ساخت پروتئین ؛ ثابت شده است که از بیماری های قلبی جلوگیری کرده و عملکرد مغز مانند یادگیری و حافظه را بهبود می بخشد.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. منیزیم گلیسینات ، به ویژه ، نشان داده شده است که به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب بدن) و افزایش خواب کمک می کند. اگر سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما در هفته اول چقدر خسته کننده است. کلید بهبود طولانی مدت این است که می توانید در پایان روز آشتی کنید. و هیچ چیز بهتر از خواب شب خوب نیست.

با دقت بخوانید. میزان مکمل ها و مکمل های بهینه چربی سوزی را همزمان افزایش دهید

مکمل ال کارنیتین برای تحلیل و شکاف عضلات

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای افرادی که مایل به کاهش وزن هستند توصیه می شود ، اما همچنین بر عملکرد مغز تأثیر مثبت دارد. کاهش چربی یکی از پرکاربردترین مکمل ها است بهترین مکمل های عضله سازی با دانستن این موضوع ، دلیل موجهی وجود دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه صبح قبل از ورزش 2 گرم کربوهیدرات پر کربوهیدرات مصرف کردند و گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد که گروه ال کارنیتین 55 درصد چربی بیشتری را در حین ورزش شدید سوزاند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد ماهیچه ای اشاره کرد. این موارد شامل بهبودی بلافاصله پس از ورزش و مقاومت در برابر خستگی بیشتر است. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. L-carnitine سطح انسولین را به میزان قابل توجهی برای ورود به سلول های ماهیچه ای افزایش می دهد. باید بهترین نتیجه را بگیرد.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه بروید مکمل های ورزشی سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ Aggarat دیدن

دیدگاهتان را بنویسید