You are currently viewing بهترین رژیم کاهش وزن برای نوجوانان درمان کاهش وزن نوجوانان است

بهترین رژیم کاهش وزن برای نوجوانان درمان کاهش وزن نوجوانان است


هر مرحله از رشد انسان یک فرایند شگفت انگیز و تحسین برانگیز است و انسان ها برای داشتن یک زندگی سالم و شاد در هر زمان نیاز به مراقبت های ویژه دارند. نوجوانی می تواند یکی از آسیب پذیرترین دوران زندگی باشد. زیرا در این مرحله نوجوان تغییرات فیزیکی زیادی را تجربه کرد. ریشه های یک درخت سالم آینده آن را تقویت می کند. رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل بسیار مهم است.

بنابراین ، اگر یک نهال جدید در خانه دارید ، بلافاصله یک رژیم متعادل را در نظر بگیرید تا بتواند انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از غذا و نوشیدنی گرفته تا عادات و عادات غذایی دریافت کند. حتماً مقاله زیر را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید به نوجوان خود کمک کنید تا فردی جوان و پر جنب و جوش باشد.

امروز متناسب با عصر صنعت. متأسفانه ، چاقی در بین کودکان و نوجوانان شایع است و بسیاری از خانواده ها به ویژه مراقب بزرگ شدن و رسیدن به بلوغ در این دوران هستند. تنها کلید سلامت و جوانی ، جوانی است. این یک غذای مغذی خواهد بود. شما می خواهید چاق شوید. اگر می خواهید فرزندانتان قوی باشند ، مراقب باشید.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن نوجوانان چیست؟

رژیم غذایی سالم به این معنا نیست که نوجوانان باید از چشای چشایی به ویژه غذاهای مورد علاقه خود فراتر روند. شکر ، شکر و نوشابه برای نوجوان شما. به آنها بیاموزید که غذاهای چرب مانند کیک و شکلات و نوشیدنی های شیرین را کاهش دهند. این غذاها را نباید برای یک نوجوان دور انداخت. توجه داشته باشید که آنها باید کم مصرف شوند و با مواد مغذی و ویتامین جایگزین شوند. برخی از مهمترین مواد مغذی برای رشد جوانی آهن است ، حاوی ویتامین D و کلسیم است شما باید به مواد غذایی نوجوان خود توجه کنید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، رژیم غذایی سالم و متعادل تنها راه کاهش وزن است. در اینجا نکاتی برای کاهش وزن با تغذیه سالم در دوران نوجوانی آورده شده است.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

صبحانه را حذف نکنید

خوردن به معنای حذف صبحانه یا گرسنگی نیست. پرهیز باعث افزایش وزن نمی شود و بر رشد شما در دوران نوجوانی و بلوغ تأثیر جدی می گذارد. در نتیجه ، مواد مغذی مهم خود را از دست می دهید و گرسنگی می تواند روز را خسته کننده تر کند. خوب بخور. خوردن صبحانه مقداری از ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای حفظ سلامتی را تأمین می کند.

5 بار در روز میوه و سبزیجات بخورید

میوه ها و سبزیجات یکی از بهترین منابع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما در دوران نوجوانی است. خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز اشتهای شما را کاهش می دهد. بنابراین ، بهترین غذاها برای خوردن در دوران نوجوانی است.

رژیم غذایی سالم داشته باشید

شیرینی غذاها و نوشیدنی های پرکالری حاوی قند و نمک زیاد ؛ شیرینی شکلات کیک کمتر مانند بیسکویت و نوشیدنی های شیرین بخورید. مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی شود.

بدن خود را هیدراته کنید

به یاد داشته باشید که در نوجوانی ، بدن شما باید روزانه شش تا هشت لیوان مایع بنوشد. آب و شیر کم چرب نوشیدنی های سالم هستند. اگرچه کاهش وزن در نوجوانی طبیعی است ، اما هنگام نوشیدن آب میوه های قندی مراقب باشید. آب میوه ها ؛ مقدار کل نوشابه ها با آب سبزیجات و آب میوه ها باید به اندازه یک لیوان کوچک باشد و نباید از 150 میلی لیتر در روز تجاوز کند.

رژیم چاقی برای نوجوانان

کاهش وزن و بلوغ نوجوانان به اندازه کنترل افزایش وزن در دوران نوجوانی اهمیت دارد. به شرح زیر.

آیا نوجوان شما خسته است؟

یکی از مهمترین دلایل کاهش وزن و کاهش وزن نوجوانان ، به ویژه در دوران بلوغ ، فقدان آهن و سایر ویتامین های ضروری آنها است. نوجوان شما کمبود آهن می تواند ناشی از خستگی زودرس باشد ، به ویژه در دختران نوجوان. به ویژه دختران نوجوان به دلیل از دست دادن آهن در دوران قاعدگی ، بیشتر دچار کمبود آهن می شوند. بنابراین ، آنها باید سعی کنند آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی از آهن دریافت کنند. برخی از این منابع خوب گوشت قرمز هستند ، غلات و غلات صبحانه غنی شده با آهن. کلسیم و ویتامین D در درمان کاهش وزن و ضعف در نوجوانان که در محصولات لبنی مختلف یافت می شود بسیار مهم است. همچنین منابع غنی از ویتامین D را از دست ندهید. علاوه بر نور خورشید ، غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

کمبود سه ویتامین یکی از شایع ترین علل کاهش وزن در نوجوانان به طور کلی است (اینفوگرافیک).

  • کمبود آهن ، به ویژه در دختران نوجوان
  • کمبود ویتامین D
  • کمبود کلسیم

از خوردن غذاهای شیک خودداری کنید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. اما مراقب باشید ، آنها اغلب دچار سوء تغذیه و سوء تغذیه هستند. این بدان معناست که این غذاها می توانند باعث از دست دادن ویتامین ها و مواد معدنی مهم شما شوند. غذاهای مد روز بیشتر بر نتایج کوتاه مدت متمرکز هستند. بنابراین در نهایت وزن خود را دوباره به دست خواهید آورد. خوشبختانه ، من می توانم از متخصصان سایت و رژیم غذایی خود برای دریافت رژیم غذایی سالم کمک بگیرم و آنها به شما کمک می کنند از رژیم غذایی خود بیشترین بهره را ببرید. وزن غذاهای استاندارد و سالم برای هر دو جنس و سنین در اختیار شما قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید