You are currently viewing بهترین رژیم غذایی قبل از تمرین

بهترین رژیم غذایی قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
در حال بارگذاری …

بهترین رژیم غذایی قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما کمک می کند تا بهترین نتایج و تناسب اندام را بدست آورید. من در واقع با شما هستم قبل از ورزش رژیم غذایی سالم را انتخاب کنیدخود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و تماس خود را تقویت کنید.

به طور کلی ، در اصل ، چربی ها ، تعادل بین درشت مغذی هایی است که پروتئین و کربوهیدرات مصرف می کنند. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهای بسیار مغذی قدرت بدنی ما را افزایش داده و به ما در انجام بهتر کمک می کند.

قبل و بعد از ورزش چه بخوریم

برای عملکرد مطلوب قبل از ورزش چه بخورید؟

قبل از رفتن به باشگاه چه چیزی بخوریم تا باتری هایمان را شارژ کنیم؟ در عین حال ، به بدن ما یک میان وعده مغذی بدهید.

در ادامه مطلب تنورها من به این سوالات پاسخ خواهم داد. همین حالا با ما همراه باشید تا به راحتی رژیم غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

بهترین و مناسب ترین رژیم غذایی قبل از تمرین برای بدنسازان

  1. پرنده موز

موز به دلیل داشتن انرژی طبیعی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. حدود 90 درصد کالری موجود در موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذا قبل از ورزش آره. سرشار از فیبر است و به آرامی کربوهیدرات آزاد می کند. با توجه به این انتشار آرام ، شما همیشه سطح انرژی خود را هنگام ورزش حفظ می کنید. این بدان معناست که می توانید به مدت طولانی تمرین کنید.

حاوی مقدار زیادی ویتامین B است. کربوهیدرات ها را به انرژی تبدیل می کند. جو دوسر ایرلندی بهترین نوع است زیرا “پارافین غذایی” کمی دارد. قند خون را نسبت به جو دوسر معمولی کاهش می دهد. بنابراین قبل از شروع تمرین این غذاهای ارزشمند را اضافه کنید.

  1. جوجه کلم بروکلی و زرده تخم مرغ

برخی از رژیم های قبل از تمرین برای ایجاد توده عضلانی چیست؟ اگر تمرینات سختی داریم ، قبل از ورزش چه بخورم؟ در این مورد ، این ترکیب را با دقت امتحان کنید. جوجه ترکیب کلم بروکلی و زرده تخم مرغ فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، علاقه مندان به ورزش مرتباً از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه های خشک

قبل از تمرین ، مقداری توت و تنقلات بخورید تا انرژی آسان و سریع افزایش یابد. زردآلو ؛ مقداری انجیر و آناناس بریزید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده و هضم آسان هستند. می توانید یک مشت از آنها را در طول وعده غذایی قبل از تمرین دریافت کنید.

  1. کاملا نان

یک تکه نان گندم کامل یکی از بهترین منابع کربوهیدرات است. نان سبوس دار مانند تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب تهیه کنید میان وعده های پروتئینی خوردن این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

غذا قبل از ورزش

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب یکی از بهترین رژیم های غذایی قبل از تمرین است. این میوه دارای کربوهیدرات بالا و پروتئین زیادی است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست رنده شده دارای کربوهیدرات کم و پروتئین تقریبا دو برابر است. در عین حال ، میزان سدیم آن تقریباً نصف ماست معمولی است.

اما چرا باید از این ترکیب استفاده کرد؟ میوه ها به سرعت توسط کربوهیدرات ها تجزیه می شوند و به عنوان سوخت در حین ورزش استفاده می شوند. از طرف دیگر ، پروتئین باید برای مدت طولانی ذخیره شود تا از آسیب ماهیچه ها جلوگیری شود. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. س

نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ آجیل یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید عضله بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز را به شما می دهند.

آجیل برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند. توصیه نمیشود اگر می خواهید پوسته را از سوپر مارکت ها خریداری کنید ، از آجیل شکلاتی یا موزلی اجتناب کنید.

یادداشت مهم

قبل از ورزش مراقب رژیم غذایی خود باشید. مطمئن شوید که وعده های غذایی خود را 30 تا 90 دقیقه قبل از ورزش می خورید. چون گرسنه نیستی. 90 دقیقه قبل از ورزش غذا بخورید. اما اگر میان وعده شما مانند میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از ورزش کافی است.

بهترین رژیم غذایی قبل از تمرین

بهترین رژیم قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز در تلاش برای کاهش وزن و عضله سازی هستید. شما باید حدود یک ساعت قبل از ورزش غذا بخورید. این یک غذای سنگین نیست که باعث کاهش چربی و بزرگ شدن معده شما می شود. این رژیم غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین رژیم غذایی شما باید با پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات متعادل باشد.

در اینجا چند ماده غذایی قبل از ورزش آورده شده است

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • رشته فرنگی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • گوشت را جدا می کند
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • نارنجی، میوه هایی مانند توت فرنگی یا سیب

مراقب باش تغذیه قبل از ورزش کنترل زمان و میزان خوردن غذا بسیار مهم است. شما باید به اندازه ای غذا بخورید که ماهیچه های خود را در حین ورزش قوی نگه دارید. اما باید زود غذا بخورید و مطمئن شوید که وزن اضافه نمی کنید. غذاهای موجود در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

یک ساعت قبل از ورزش ، همراه با منابع پروتئین بدون چربی بالا ، غذا بخورید تا کربوهیدرات ها تجزیه شوند. این ترکیب به شما کمک می کند مواد مغذی مورد نیاز برای عضله سازی را دریافت کنید. قبل از ورزش یا بعد از ورزش آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه زمانی از شیک های پروتئینی استفاده کنید؟ هدف شما این است که در هنگام ورزش مقداری میان وعده قبل از تمرین بخورید.

جنگیدن از معلمان برنزه کننده غذا بگیرید کلیک

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخورم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون داشتن انرژی کافی ، نمی توانید ورزش های سنگین را انجام دهید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید بیش از حد کالری بسوزانید. بنابراین ، مهم است که قبل از چربی سوزی بهترین غذاها را بشناسید.

خوردن نیم ساعت قبل از ورزش به شما این امکان را می دهد که با تمام قدرت ورزش کنید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده بدون گوشت بهترین راه برای سوزاندن بدن قبل از چربی سوزی است.

برای پاسخ به این سوال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخورم؟در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند:

  • این هند است
  • یک میوه
  • کره آجیل و به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با انگور یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان رشته فرنگی یا برنج در صورت امکان بذر
  • کره بادام زمینی یا چند آجیل و یک سیب

به یاد داشته باشید که هدف شما تقویت بدن در حین ورزش است. تمرینات قلبی بدون گرسنگی نتایج مطلوبی را ایجاد نمی کند. اگر تغذیه مناسب داشته باشید ، می توانید بهترین نتایج ورزشی را بدست آورید.

  1. قبل از ورزش برای تامین انرژی چه غذاهایی را توصیه می کنید؟

سطوح انرژی مناسب به تمرینات شما کمک می کند. در نتیجه ، بدن شما با استفاده از کربوهیدراتهای پیچیده کالری بیشتری می سوزاند. شامل برخی از مواد غذایی برای انرژی است.

  • پرنده موز
  • بعد از ظهر
  • میوه را هم بزنید
  • ماست رنده شده
  • ماست با گرانولا و میوه
  • کاری مرغ و برنج و سبزیجات
  • سیب ، کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار را به قطعات کوچک برش دهید

غذا قبل از ورزش

  1. تغذیه مناسب برای سلامت زنان

زنان نگرانی های خاصی دارند. آنها معمولاً به اندازه اکثر مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین ، اهداف آموزشی برای مردان و زنان متفاوت است. زنان کالری کمی دارند و باید قبل از ورزش بهترین غذاها را همزمان مصرف کنند. ترکیب متعادل کربوهیدرات و پروتئین بهترین انتخاب است. آره، بسته به برنامه ورزشی شما ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

در اینجا برخی از رژیم های غذایی قبل از تمرین برای زنان آمده است

  • میوه
  • ماست رنده شده
  • تخم مرغ 1/2
  • گوشت را با آرد سوخاری بخورید
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر را با عسل مخلوط کنید.
  • آب میوه ها ؛ سایر جایگزین های کم کالری ، به ویژه با شیر بادام

نتیجه

پیدا کردن غذاهای مناسب قبل از ورزش گاهی اوقات دشوار است. اما وقتی انتخاب های درست و ورزش را انجام دهید ، سطح انرژی شما افزایش می یابد و می توانید عملکرد بهتری داشته باشید. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس روی چربی ها و روغن ها تمرکز کنید. مقدار مناسب پروتئین و کربوهیدرات مصرف کنید.

هدف شما از چربی سوزی ممکن است با هدف افزایش رژیم غذایی قبل از تمرین متفاوت باشد. دریافت رژیم غذایی مناسب از طریق رژیم غذایی نباید پیچیده باشد. علاوه بر این موارد ، به یاد داشته باشید که در حین و بعد از ورزش آب کافی بنوشید.


نویسنده

تنورها (برگرفته از مقاله ای از inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شد. برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید