بهترین حقایق بدنسازی

درک رژیم غذایی مناسب می تواند به شما در بدنسازی کمک کند. بسیاری از افراد هنگام انجام بدنسازی به اشتباه فکر می کنند تمام غذاهای حاوی چربی برای بدن شما مضر هستند. حقیقت واقعی این است که تعادل مناسب چربی ها و سایر گروه های غذایی می تواند رشد فیزیکی شما را تسریع کند. اهمیت پروتئین برای بدنسازان را نیز می توان دست کم گرفت. به طور متوسط، یک بدنساز باید ۱.۲ گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن خود مصرف کند. پروتئین تنها جزء مهم تغذیه ای در بدنسازی نیست، دستیابی به نسبت مناسب کربوهیدرات ها در مقابل مصرف پروتئین نیز مهم است.

از استروئیدها دوری کنید، آنها خطرناک هستند و برای دستیابی به نوع بدنی که بدنسازان دوست دارند به آنها نیازی ندارید. بدنسازان حرفه ای سالم اصول تمرینی خوبی را بیان می کنند که شامل اهمیت رژیم غذایی غنی از مواد مغذی همراه با استراحت مناسب است. هم تغذیه و هم استراحت بدنی ایجاد می کند که دیگران به آن حسادت می کنند.

همچنین این تصور اشتباهی است که ممکن است کسانی که بدنسازی را شروع می کنند داشته باشند و آن این است که باید سریعتر ورزش کنند یا تکرارهای بیشتری را برای عضله سازی انجام دهند. حقیقت این است که برای گرفتن بهترین نتیجه به استراحت و ورزش نیاز دارید. یک برنامه خوب این است که روزهای تمرین خود را با روزهای استراحت جایگزین کنید. ایده خوب دیگر این است که دنباله تکرار خود را با ۵ بسازید. این تمرین/استراحت و تکرارهای تکراری ۵ ترکیب خوبی است که باید برای ایجاد توده عضلانی در نظر بگیرید.

برخی از افرادی که برای اولین بار کار می کنند این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند هر چه تعداد تکرارها یا مدت زمان بیشتری برای کار روی دستگاه صرف کنید، عضله بیشتری خواهید داشت. یکی از مربیان بدنسازی می گوید تا زمانی که عضلاتتان خسته شوند ورزش کنید. هر مجموعه تمرینی که انجام می دهید متفاوت است. بسته به شکل گروه شما، اگر کاری که انجام می دهید فشار بر عضلات باشد، ممکن است در گروه اول احساس خستگی کنید. یک قانون کلی خوب که باید رعایت کنید این است که با انداختن یا تقسیم ست‌هایی که در آن‌ها وزنه را تکرار یا کاهش می‌دهید، شدت در تمرین ایجاد کنید و سپس به انجام تکرارها ادامه دهید تا زمانی که نتوانید تکرار دیگری انجام دهید یا وزنتان تمام شود.

هنگامی که حقایق واقعی در مورد بدنسازی را می دانید، می توانید از آنها در برنامه ورزشی خود استفاده کنید تا تمرینی سالم تر و پربازده به شما ارائه دهد. همانطور که می توانید در مورد تمرین بدن خود نظم و انضباط پیدا کنید، می توانید ذهن خود را طوری تربیت کنید که حقیقت بدنسازی را دنبال کند. انضباط در دو سطح است – بدن و ذهن.

بدنسازی طبیعی بهترین راه برای دستیابی به رشد ماهیچه ای سالم و پایدار است http://www.how-to-build-muscle.co.uk

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر