You are currently viewing برای کاهش وزن به 10 روش عملی ورزش کنید

برای کاهش وزن به 10 روش عملی ورزش کنید


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمرینات کاهش وزن را انتخاب کنند ، مانند کرانچ و سایر تمرینات شکمی که بر عضلات لگن تمرکز می کنند. چربی کناری را حل کرده و نازک می کند. دور کمر برخی افراد ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. با این حال ، بسیاری از این حرکات در صاف کردن هر دو طرف مثر نیستند.

ورزش راهی موثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن همه نکات خود را با هم دنبال کنید ؛ غذا ورزش و شیوه زندگی سالم می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

برای کاهش وزن چه تمریناتی باید انجام دهم؟

همه تمرینات در هر دو طرف شکم مثر نیستند. این مقاله برخی از موثرترین تمرینات لاغری را معرفی می کند. به یاد داشته باشید که ورزش منظم بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای ساخت پانل های جانبی ، آنها را روی باسن و آرنج خود قرار دهید و آنها را از بالای شانه ها تا پاها صاف کنید. این حالت را برای 5 ثانیه حفظ کنید. سپس باسن خود را به زمین بیاورید و بلند کنید. مراقب باشید که باسن شما به زمین برخورد نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید. سپس طرف را عوض کنید.

تمرینات شکمی و جانبی

پلانک کردن

مستقیم روی شانه های خود بنشینید. از شانه تا پا در یک خط مستقیم قدم بزنید. مفصل آرنج چپ را خم کنید. سپس آرنج راست خود را با بدن صاف به زمین بیاورید. سپس هر دو بازو را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این فعالیت را 10 بار تکرار کنید.

باعث لاغری در کنار شما می شود

خم کناری کتل بل

بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید. کمی به راست خم شوید و وزن را به زمین بکشید. سپس به حالت ایستاده بازگردید.

این کار را 10 بار در سمت راست و 10 بار در سمت چپ انجام دهید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

حرکت Kettlebell Twist Squats و Scott

کتری را با هر دو دست دراز کنید ، آرنج ها را خم کنید و هر دو دست را روی سینه خود قرار دهید. در حالی که بدن خود را به سمت راست می چرخانید زنگ اسکوات را نگه دارید در حالی که زنگ اسکوات را گرفته اید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکاتلندی ها به سمت چپ حرکت کنید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

افتادگی زانو در فوتبال

این حرکت به نازک شدن هر دو طرف کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید. زانوها را خم کنید. پاهایتان را روی زمین بگذارید. دستان خود را یکی دوبار روی شانه ها نگه دارید تا تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ با اندازه متوسط ​​بین زانوها بگیرید و فشار دهید. پاها را از روی زمین بردارید. پاهای خود را در امتداد سقف بالا بیاورید. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف بدن یا به چپ پایین بیاورید. اما پشت خود را صاف نگه دارید بدون اینکه زانوها را پایین بیاورید. این حرکت به نازک شدن هر دو طرف کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید. حرکت نمی کند ، نمی افتد. زانوها را در جهت مخالف به حالت اولیه (در سراسر سقف) بازگردانید.

این 10 را جفت کنید.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

هیزم شکن

حرکت چوب شکن یک تمرین م effectiveثر در کنار هم است. بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید. زنگ را با هر دو دست روی کتری یا وزن مقابل خود قرار دهید. وزن خود را روی پای چپ قرار دهید و بدن خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که بازوها را به بالای شانه چپ خود می برید. بدن خود را به راست بچرخانید ؛ وزن خود را روی پای راست خود قرار دهید و وزن خود را به ران راست خود منتقل کنید. هنگام حرکت ، پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. همچنین توجه داشته باشید که می توانید این کش را جابجا کنید.

این فعالیت را 10 بار انجام دهید. سپس جهت خود را تغییر دهید.

کاهش جانبی

پیچ و تاب روسی

زانوها را خم کرده و پاها را روی زمین بیاورید. روی زمین بنشینید. وزنه را با هر دو دست نگه دارید و هر دو بازو را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. بدن خود را به راست بچرخانید. دستان خود را روی سینه و راست و روی زمین نگه دارید. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاها را ثابت نگه دارید و پاها را چند سانت از زمین بلند کرده و قسمت بالای بدن خود را بچرخانید. این 10 را جفت کنید.

به روسیه روی آورید

. پای پایگ مورب

به پشت دراز بکشید و پشت خود را به سقف و صورت بگذارید. پاهای خود را روی هم جمع کرده و آنها را به طور کامل بیرون بکشید. باسن خود را کمی به سمت چپ خم کنید تا باسن شما به سمت چپ متمایل شود. حالا دست چپ خود را پشت سر قرار دهید. دست راست خود را از بدن خود دور کرده و کف دست خود را با ماسک روی زمین بگذارید. سپس با کمک ماهیچه های شکم و لگن پاهای خود را کمی بالا بیاورید. اما مطمئن شوید که پاها هنوز به سمت چپ کج شده اند. سپس به آرامی پاهای خود را روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و جهت را تغییر دهید.

در قسمت باریک ورزش کنید

حرکت ضربات داخلی

برای انجام این کار ، به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را از هم باز کنید. انگشتان پا بالا می روند. بازوها باید در پشت سر شما باشند. پای راست خود را بالا بیاورید و انگشتان پای خود را به سمت بیرون نشان دهید. با استفاده از قسمت داخلی ران ها ، به آرامی پاهای خود را تا نقطه شروع پایین بیاورید. سپس این حرکت را با پای چپ خود در جهت مخالف انجام دهید. این فعالیت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

در کنار ورزش

وزن پوند

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. رو به پایین روی سقف و دوباره صورت خود را دراز بکشید. پاهای خود را به هم بکشید. در حالی که وزن 1 تا 2 کیلوگرم را در دست چپ دارید ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را در جهت بدن خود بکشید. پاها را بالا بیاورید و زانوها را با زاویه 90 درجه خم کنید. هنگام حرکت بدن خود را نیز در بر بگیرید. سپس به موقعیت اولیه بازگردید. این فعالیت را 30 تا 40 بار انجام دهید.

تمرینات لاغری

آیا می توانم با حلقه ورزشی لاغر شوم؟

به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند ، اما اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه باعث انقباض کمر و شکم می شود. ژیمناستیک کالری می سوزاند و می تواند به یک تمرین قدرتی تبدیل شود. اما این یک تمرین برای از بین بردن چربی در سراسر باسن و شکم و از بین بردن چربی نیست.

با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از م effectiveثرترین و کاملترین ورزشهایی است که اگر به درستی انجام شود ، چربی را در تمام نقاط بدن می سوزاند. دوچرخه سواری تمرینی است که ضربان قلب را افزایش می دهد ، ضربان قلب را بالا می برد و باعث سوزاندن چربی و کاهش وزن می شود.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری ، قسمت های مختلف بدن را شامل می شود. بنابراین کالری سوزی این ورزش نسبت به سایر ورزشها آسانتر است. بنابراین ، دوچرخه سواری به عنوان یک ورزش م fatثر در چربی سوزی در تمام نقاط بدن معرفی شده است و در نتیجه ، چربی های شکم و باسن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش ، راه ها و ایده های دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با تمرینات مختلف برای کاهش وزن در ناحیه لگن و شکم آشنا خواهید شد. همه این تمرینات و رژیم ها برای کمک به کاهش وزن بسیار مفید هستند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر هستند. با این حال ، به یاد داشته باشید که برای پیروی از مسیر ورزش و رژیم غذایی به صبر و میل شدید نیاز است.

Madaria ، پیشروترین تولید کننده تجهیزات لاغری در جهان با جدیدترین فناوری ، در این راه به شما کمک می کند.

دستگاه mCare یکی از محصولات چربی سوزی ماداریا است. این به لاغری کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من مکش رول است. این پمپ از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. جذب می تواند جریان خون را در بافت ها افزایش دهد و می تواند در مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید