You are currently viewing برای نتایج بهتر علوم ورزشی چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

برای نتایج بهتر علوم ورزشی چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟


آنچه در این مقاله می خوانید

ترکیب مکمل های ورزشی می تواند در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد ورزشی بسیار مثر باشد. بنابراین ، دانستن نحوه مصرف همزمان مکمل ها و ترکیب آنها ضروری است. با این حال، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین مکمل شما چیست.

بین عملکرد مکمل و پاسخ ترکیب مکمل تفاوت های متعددی وجود دارد. اگر این تفاوت را نمی بینید ، هیچ مشکلی در رژیم غذایی شما وجود ندارد.

ادغام مکمل های ورزشی (هم افزایی یا هم افزایی)

در دنیای پزشکی ، مسئله مهمی به نام هم افزایی وجود دارد. این موضوع اصلی مقاله ما است. مانند همه مکمل ها ، آنها نیز عوارض جانبی خاص خود را دارند. هنگامی که با هم ترکیب شوند ، می توانند عملکرد یکدیگر را مختل کنند ، یا می توانند عملکرد یکدیگر را بیشتر تحت تأثیر قرار دهند ، یا می توانند مخرب باشند.

هدف ما ارزیابی اثربخشی و کارایی ترکیبی از مکمل ها برای اهداف خاص است. مثلا، اگر از دو مکمل برای افزایش توده عضلانی استفاده می کنید ، می توانید 1 + 1 = 3 را اضافه کنید ، که 2 امتیاز است که با 1 امتیاز جدا شده است تا این توده عضلانی را افزایش دهید. 1 + 1 برابر 2 است. معنی دقیق اثر هم افزایی

ظرفیت سازی همیشه در اولویت ورزشکاران است. ما رویکرد یکپارچه تری را در اختیار شما قرار می دهیم و در نهایت سریعتر به هدف خود می رسید.

بهترین ترکیب مکمل ها با هدف افزایش عملکرد ورزشی

در ورزشهای مختلف ، مفهوم دوومیدانی می تواند معانی متفاوتی داشته باشد. در ورزشهای استقامتی ، توانایی مبارزه با خستگی و قدرت را افزایش دهید. انقباض عضلات را افزایش می دهد.

ترکیبی ایده آل برای مکمل ها ورزشکاران استقامتی

مهمترین هدف افزایش انقباض مکرر و مقابله با استرس تمرین (در دراز مدت) است. مکمل بی کربنات سدیم برای این فرایند توصیه می شود. با این حال ، مکمل کافئین با بی کربنات سدیم عملکرد شما را در کوتاه مدت و بلند مدت بهبود می بخشد. علاوه بر این ، مکمل بتا آلانین به افزایش عملکرد شما ، به ویژه در هنگام ورزش طولانی مدت ، کمک می کند.

بنابراین ، برای ورزشکارانی که به بی کربنات سدیم + بتا آلانین + کافئین مقاوم هستند توصیه می شود.

بهترین مکمل برای ورزشکاران قوی

ورزشکاران باید عضله بسازند. این به قدرت مطلق آموزش داده شده در تمام ورزشها و ایروبیک به عنوان بخشی از برنامه تمرین سالانه آنها در سطح قدرت اشاره دارد.

کراتین اولین مکمل مورد استفاده در تمرینات قدرتی است. کراتین ماهیچه می سازد و قدرت را افزایش می دهد و در نهایت به عملکرد ورزشی شما کمک می کند. مکمل دوم سیترولین است که گفته می شود در تولید اکسید نیتریک از آرژنین برتر است ، بنابراین ترکیب آن با کراتین یک ترکیب موثر برای افزایش عملکرد ورزشی شما خواهد بود.

در نتیجه ، توصیه می شود ورزشکاران قدرتی کراتین + L سیترولین را همزمان مصرف کنند.

بهترین مکمل برای افزایش حجم ماهیچه ها

چه مکمل هایی را برای نتایج بهتر مصرف می کنیم؟

گزینه های افزایش توده عضلانی در بازار تقریبا محدود است. با این حال ، تقریباً همه آنها برای تکمیل گروه های غذایی خاص طراحی شده اند. متاسفانه هیچ مکمل نمی تواند آنابولیسم پروتئین تولید کننده ماهیچه را تغییر دهد. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که هر مکمل می تواند به هدف شما برای افزایش توده عضلانی بدون چربی منجر شود. در اینجا شما را با بهترین ترکیب آشنا می کنیم.

اولین توصیه کراتین

مطمئناً اولویت اول ما مکمل های پروتئینی نیست. اکثر مردم تصور می کنند که مکمل های پروتئینی برای افزایش حجم ماهیچه های آنها کافی خواهد بود ، اما فراموش نکنید که پروتئین برای شما مفید است وقتی که در رژیم غذایی روزانه خود گوشت کافی ندارید. آره، خوردن زیاد به توده عضلانی شما آسیب نمی رساند. کراتین به ساخت توده عضلانی کمک می کند و ما اولین توصیه شما هستیم.

دومین پیشنهاد BCAA

توصیه دوم ما BCAA است. اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری ؛ لوسین به طور خاص توده عضلانی را افزایش می دهد. از آنجا که شما نمی توانید لوسین مورد نیاز بدن خود را با رژیم غذایی منظم دریافت کنید ، مصرف BCAA ، به ویژه لوسین ، برای ساختن ماهیچه ضروری است و همچنین با مکمل های کراتین سازگار است.

سومین پیشنهاد ترکیب کراتین با بتا آلانین است

در تمرینات فشار قوی ، کراتین با بتا آلانین ترکیب می شود تا عملکرد را افزایش دهد. این می تواند نتایج را بیشتر افزایش دهد. طبق یک مطالعه جدید ، ترکیب کراتین و بتا آلانین با ترکیب جداگانه نتایج بهتری دارد.

یک مطالعه نشان داد افرادی که بتا آلانین و کراتین مصرف می کردند نسبت به افرادی که ورزش نمی کردند ، حجم عضلانی کمتری داشتند و قدرت خود را پس از ده هفته سه برابر کردند. مزایای مصرف بتا آلانین و کراتین نه تنها حجم و قدرت را افزایش می دهد ، بلکه عملکرد ورزشی را نیز بهبود می بخشد.

در پایان ، اگر به دنبال افزایش توده عضلانی هستید ، توصیه می کنیم از مکمل های BCAA یا بتا آلانین و کراتین استفاده کنید.

خوردن وی و پروتئین گینر به طور همزمان

ترکیب این دو باعث افزایش کالری دریافتی می شود. چنین ترکیبی برای مقدار مشخصی از عضله سازی یا افزایش وزن مناسب خواهد بود. اگر در حال نوشتن برنامه کاهش وزن و کاهش وزن به طور همزمان هستید ، ممکن است مصرف پروتئین وی و گینر به طور همزمان مفید باشد. در این حالت ، ورزشکار می تواند علاوه بر عضله سازی ، وزن خود را افزایش دهد. بسته به نیاز بدن و توصیه مربی ، بهتر است این دو مکمل را با هم مصرف کنید.

بهترین مکمل ها برای کاهش وزن

چه مکمل هایی را برای نتایج بهتر مصرف می کنیم؟

بسیاری از مکمل ها برای کاهش وزن تجویز می شوند ، اما بیشتر آنها به دلیل محرک بودن توصیه نمی شوند. از این میان ، دو مکمل رایج L-carnitine و CLA هستند و در مورد هر دو تردید و شبهه زیادی وجود دارد.

اما اگر مجبور باشید بین این دو مکمل یکی را انتخاب کنید ، ال کارنیتین در اولویت قرار دارد و مکمل دیگری که تعادل انرژی شما را در حین ورزش افزایش داده و ورزش او را بهبود می بخشد. بنابراین ، طبق تحقیقات و تحقیقات علمی ، مکمل های ال کارنیتین + کافئین بهترین و مطمئن ترین ترکیبی هستند که می توانید مصرف کنید.

بهترین ترکیب برای جلوگیری از سوختگی عضلات (ضد کاتابولیسم)

ترکیبی از عضله سازی و مکمل های کاهش وزن را نباید نادیده گرفت و نباید از آن غافل شد. هدف همه ورزشکاران در طول رژیم غذایی و مسابقات حفظ توده عضلانی و جلوگیری از تجزیه ماهیچه ها است. استرس بیش از حد. گرسنگی طولانی مدت و شرایط استرس زا بسیاری از ورزشکاران را ملزم می کند تا از مکمل های م toثر برای جلوگیری از آسیب عضلانی ناشی از تحلیل رفتن ماهیچه ها استفاده کنند.

اولین توصیه ما برای جلوگیری از کاتابولیسم عضلات ، مصرف مکمل گلوتامین است. گلوتامین یک مکمل بسیار موثر برای محافظت از ماهیچه های شما در زمان استرس بدن است. گلوتامین برای تسریع بهبود و بهبود سلامت بیماران تحت مراقبت های ویژه یا جراحی استفاده می شود.

توصیه دوم ما مصرف مکمل های HMB است. وقتی کالری دریافتی شما بسیار کم است ، این مکمل ، مثر خواهد بود. این مکمل نقش بسیار مهمی در محافظت از سلول های ماهیچه ای ایفا می کند. به همین دلیل ، استفاده از آن برای جلوگیری از شکست عضلات توصیه می شود. ترکیب گلوتامین و HMB اثر هم افزایی را بر روی سلول های درون سلولی افزایش می دهد و آن را تا حد زیادی افزایش می دهد.

در نتیجه ، توصیه می شود برای حفظ توده عضلانی ، همزمان مکمل گلوتامین + HMB را ترکیب کنید.

نتیجه

استفاده همزمان از مکمل ها و ترکیب بهینه آنها – تقریباً همه مکمل ها را می توان برای بیش از یک منظور استفاده کرد. افزودن حداقل مکمل های م effectiveثر کار نمی کند. اگر برای بدن شما مثر نباشد ، می تواند بیشتر از آنکه به بدن شما آسیب برساند ، آسیب برساند.

به همین دلیل ما انتخاب کردیم. “بهترین مکمل های ورزشیما از دو مکمل یا سه مکمل آخر استفاده می کنیم. اگر به دنبال بیش از یک هدف در یک بازه زمانی مشخص هستید ، ترکیب بیش از این تعداد مفید خواهد بود. با این حال ، توصیه می کنیم قبل از مصرف هر گونه مکمل ورزشی با پزشک و متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

استفاده خودکار از مکمل های ورزشی ، صرف نظر از سابقه پزشکی شما ، می تواند تأثیرات جدی یا کوتاه مدت بر شما بگذارد. با انتخاب اهداف مناسب و توصیه های مناسب از سوی مربیان علوم ، می توانید با خوردن مکمل های ورزشی عملکرد ورزشی خود را به حداکثر برسانید.

ویرایش و ترجمه elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید