You are currently viewing با یک رژیم غذایی شگفت انگیز ، چاقی را به سرعت از بین ببرید

با یک رژیم غذایی شگفت انگیز ، چاقی را به سرعت از بین ببرید


بهتر است قبل از خوردن هر نوع چاقی با متخصص تغذیه مشورت کنید. اول از همه ، ما باید دلایل عدم چاقی را بدانیم. سپس با تشخیص درست موثر است. بدنبال غذاهای چاق سالم باشید. در ادامه ، یک هفته چاقی را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم. امیدواریم با خوردن سریع این چاقی بتوانید به راحتی هفته ای چند کیلو وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که خواسته شما برآورده نشود تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد ؛ رژیم غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین موارد است. برای افزایش وزن ، بهتر است بدن شما هر روز کالری بیشتری مصرف کند تا هر روز کالری بسوزاند. گوشت بخورید بدن شما به ازای هر پوند وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما هر روز به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد. بنابراین ، خوردن چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. خوردن سه وعده غذایی در روز را فراموش کنید و پنج تا شش وعده غذایی کوچک بخورید. با مطالعه چاقی در هفت روز تا انتها با ما باشید.

انواع غذاها به کاهش سریع وزن کمک می کند

برنامه روزه داری چاقی هفت روز

در این مقاله ، ما جزئیات کامل چاقی سریع هفت روزه را برای شما آورده ایم. این غذا برای شما ساده است و امیدواریم با استفاده از آن بتوانید به راحتی چند پوند وزن اضافه کنید.

فست فود چاقی

اولین روز

در اولین روز چاقی ، یک لیوان شیر بدون چربی برای صبحانه ؛ نصف فنجان بلوبری خشک یا نصف کشمش ؛ یک قاشق غذاخوری روغن دانه کتان و کمی دارچین.یک لیوان شیر بدون چربی. یک میوه بزرگ ؛ یک قاشق کره بادام زمینی ؛ یک لقمه موزارلا و دو سالاد تخم مرغ خوشمزه برای ناهار ؛ دو نان پیتا و یک موز بخورید. یک لیوان ماست کم چرب برای شام ؛ یک فنجان پنیر محلی کم چرب ؛ تغذیه کامل تمشک مخلوط با تمشک ؛ 2 قاشق غذاخوری آرد و 1 قاشق غذاخوری عسل و 20 گرم ماهی آزاد ، یک عدد سیب زمینی بزرگ ؛ یک لوبیا و یک فنجان نمک و فلفل بخورید. نصف فنجان ماست کم چرب باید بعد از شام مصرف شود. 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی بهتر است کمی یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کنید.

افراد چاق سریع غذا می خورند

روز دوم

در روز دوم فست فود چاقی 4 عدد پنکیک گندم برای صبحانه ؛ 2 قاشق غذاخوری شربت افرا برای یک پنیر محلی کم چرب پر از توت فرنگی تازه و یک ساندویچ موز و عسل با ساندویچ های کره بادام زمینی ، یک موز و دو فنجان میلک شیک کم چرب برای ناهار و نودل سبزیجات. حالا برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر بدون چربی ؛ یک فنجان میوه یخ زده را با دو قاشق غذاخوری دانه کتان مخلوط کنید. در میز شام ، 200 گرم سینه بوقلمون ؛ دو سیب زمینی بزرگ و سبزیجات پخته را به طور کلی بخورید. بهتر است پوتین را بعد از شام بخورید.

چند گل رز

سومین برنامه کاهش وزن صبحانه پوتین و دو غلات کامل صبح امروز بود. یک میان وعده یا دو میوه بزرگ و یک لیوان شیر بدون چربی بخورید. برای ناهار می توانید گلابی ، ماهی تن و پنیر بخورید. این دو ساندویچ ؛ 150 گرم ماهی تن ؛ یک تکه پنیر چدار ؛ می توانید از سس مایونز با کاهو یا گوجه فرنگی استفاده کنید. در عصر ، می توانید دو میوه بزرگ و یک لیوان شیر بدون چربی و یک بشقاب مرغ آب پز برای شام تهیه کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و سه میوه بزرگ خوب است.

فست فود چاقی

روز چهارم

در چهارمین روز رژیم کاهش وزن ، دو تخم مرغ برای صبحانه بخورید: نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات ، دو دانه و یک لیوان شیر کم چرب. یک پرتقال و یک تن ماهی ؛ 2 فنجان برنج قهوه ای سس و یک فنجان گوجه فرنگی بخورید. برای ناهار ، برای ناهار از ساندویچ بوقلمون و پنیر کم چرب استفاده کنید. یک لیوان شیر کم چرب برای دسر و دو میوه یخ زده و 250 گرم مرغ برای شام ؛ یک لیوان کلم بروکلی ؛ دو فنجان برنج را با لوبیا مخلوط کرده و بعد از شام ، پودر سویا را با شیر مخلوط کنید. با نصف یک قطعه بزرگ میوه تغذیه کنید.

روز پنجم

پنکیک گندم برای صبحانه ؛ دو فنجان شیر بدون چربی ؛ یک لیوان زغال اخته یا توت تازه ؛ یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ؛ یک ساندویچ همبرگر و یک لیوان پنیر ؛ یک میان وعده. دو میوه بزرگ برای شام ؛ با کمی نمک و یک لیوان همبرگر و میوه ای غنی از پروتئین برای سبک شب سرو کنید.

چاقی پروتئینی است که حاوی گوشت است

روز ششم

4 کاسه گندم برای صبحانه ؛ دو قاشق غذاخوری شربت افرا ؛ یک لیوان شیر توت فرنگی ؛ 4 تخم مرغ پر از بلوبری تازه ؛ یک فنجان جو پخته ؛ یک موز و یک لیوان چربی 2 قاشق غذاخوری نودل برای ناهار ؛ دو قاشق غذاخوری سس ؛ 150 گرم سینه مرغ و کمی سالاد اسفناج ؛ برای ناهار ، یک گربه ماهی ، نصف فنجان ماهی تن و یک سیب بزرگ و 150 گرم سینه مرغ برای شام. می توانید دو سبزی با یک سیب زمینی بزرگ بخورید و برای شب شیک پروتئین بخورید.

روز هفتم و آخرین روز روزه داری چاقی

دو تخم مرغ برای صبحانه ؛ ငါး ပြာ ရည်، پودر فلفل چهار تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ آرد ؛ برای یک میان وعده کوچک ، دو فنجان سبوس جو ، دو فنجان شیر کم چرب و کمی دارچین ، وعده دوم کشمش. 2 نان برای ناهار ؛ 150 گرم چربی و 2 تکه نان ؛ پنیر کم چرب گوجه فرنگی، کاهو و خردل یک کاسه سبزیجات پخته را با یک وعده کامل سوپ لوبیا قرمز سرو کنید. 150 گرم ماهی تن ؛ یک فنجان رشته فرنگی یک لیوان سس کلم بروکلی سرخ شده ؛ پروتئین را بعد از شام با دوغ کم نمک تکان دهید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
چاقی

دیدگاهتان را بنویسید