You are currently viewing با خطرات گیاهخواری آشنا شوید

با خطرات گیاهخواری آشنا شوید


امروزه بسیاری از مردم برای پیشگیری از چاقی علاوه بر بیماری های مختلف ، غذاهای متنوعی می خورند. اما خوردن رژیم گیاهی و عدم مصرف زیاد پروتئین می تواند برای بدن مضر باشد. زیرا بدن به انواع مواد مغذی نیاز دارد. مواد لازم از خوردن انواع غذاها به دست می آید. به منظور اشاره به خطرات گیاهخواری در این مقاله ، ما افرادی که در این برنامه مشارکت داریم ، با خطرات گیاه خواری و خطرات گیاه خواری آشنا هستیم تا از بیماری های مختلف جلوگیری کنیم.

درباره خطرات گیاهخواری بیشتر بدانید

معایب گیاه خواری

توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا با انواع بیماری هایی که ممکن است با گیاه خواری تجربه کنید آشنا شوید. تنها در این صورت است که می توانید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

انواع مختلف غذاهای گیاهی

انواع مختلفی از غذاهای گیاهی وجود دارد. ما مهمترین آنها را بررسی می کنیم. گوشت قرمز ماهی، اگرچه مرغ و تخم مرغ ممنوع است ، شیر ، ماست می توانید از محصولات لبنی مانند کره و پنیر استفاده کنید.

گیاهخواری و آثار آن

نوع دیگر رژیم گیاهخواری گوشت قرمز است. استفاده از مرغ و ماهی ممنوع است ، اما ممکن است از تخم مرغ و محصولات مرتبط نیز استفاده شود.

با این حال ، انواع دیگر این غذا شامل گوشت ، مصرف مرغ و ماهی ممنوع است. اما می توانید از تخم مرغ (که قبلاً با رژیم تخم مرغ آشنا شده اید) و محصولات لبنی استفاده کنید.

گوشت و مرغ نباید در رژیم های گیاهی دیگر استفاده شود. ماهی و منابع دریایی مجاز است.

به عبارت دیگر ، رژیم گیاهخواری از مرغ و بوقلمون استفاده می کند ، اما از گوشت و غذاهای دریایی استفاده نمی کند.

نوع دوم گیاهان مختلف را بدون خوردن گوشت می خورد.

معایب گیاه خواری

معایب گیاه خواری

یکی از مضرات گیاهخواری کمبود ویتامین B12 و کلسیم است. این کمبودها می تواند به بدن افرادی که از این نوع غذاها استفاده می کنند آسیب برساند. بنابراین ، محصولات زیر می تواند برای این افراد بسیار مفید باشد.

اگر استفاده از انواع محصولات لبنی برای دریافت کلسیم کافی در بدن شما محدود شده است ، می توانید از سبزیجات برگ سبز تیره استفاده کنید. محصولات لبنی گیاهی مانند سس سویا ، ماست ، محصولات لبنی همچنین می توانند جایگزین مناسبی برای محصولات لبنی باشند.

معایب گیاه خواری

این ماده برای تولید گلبول های قرمز خون مانند ویتامین B12 و جلوگیری از کم خونی ضروری است. از آنجا که این ویتامین فقط در محصولات حیوانی یافت می شود ، استفاده از مکمل های مختلف برای رفع این کمبود برای بدن بسیار مهم است.

نتیجه

توجه داشته باشید آنچه در این مقاله ذکر شده است تنها بخشی از اثرات مضر گیاهخواری است. اگر علاقه ای به شروع رژیم گیاهخواری ندارید ، توصیه می شود با پزشک خود مشورت کرده و انواع غذاهای گیاهی را بخورید تا از خطرات گیاه خواری جلوگیری کنید.

منبع: آرگا

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید