بارداری گیاهی: متخصص تغذیه مایا باخ-امی لونگارد



مایا مادرم که از 18 سالگی گیاه خوار بود ، من و خواهرم را بیشتر در یک خانواده گیاه خوار پرورش داد. وقتی در استرالیا بودم ، تصمیم گرفتم تا زمانی که دانشگاه را تمام نکردم ، خوردن انواع گوشت را متوقف کنم. از دیدن خبری در مورد حمل مستقیم گاوها از استرالیا به آسیای جنوب شرقی شوکه شدم. من همیشه به تغذیه علاقه دارم. اما من واقعاً به آن فکر نکردم تا اینکه متوجه شدم آنچه که می خورم برای سلامتی ما و دیگران مضر است. من کارم را رها کردم و برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه بهداشت عمومی در دانشگاه لوما لیندا به کالیفرنیا بازگشتم. خواهرم اعلام کرده است که در انتظار فرزند اول خود در سال 2020 است. اگرچه او گیاهخوار محسوب نمی شود ، اما از اینکه متوجه می شود تمام توصیه های تغذیه ای دوران بارداری در مصرف محصولات حیوانی ادامه دارد ، شگفت زده می شود. من به عنوان یک گیاهخوار علاقه مند به سلامت زنان ، از تمرین شخصی خود به تغذیه عمومی بارداری به تغذیه بارداری روی آوردم تا از زنانی که علاقه ای به بارداری سالم ندارند حمایت کنم. ما اینجا هستیم!

پاسخ: من تقریبا 10 سال است که گیاهخوار هستم. من در تمام دوران بارداری خود گیاهخوار بودم. اما وقتی باردار بودم ، چند نفر از من پرسیدند که آیا برای جلوگیری از کمبود کولین باید تخم مرغ بخورم؟ من همیشه گرسنه هستم یا به افزودن تخم مرغ فکر می کنم ، اما این سوال مرا به فکر فرو برد. هدف کولین در دوران بارداری چیست و چگونه می توانم آن را با رژیم گیاهخواری دریافت کنم؟

M: این یک سوال بسیار خوب است و این چیزی است که بسیاری از مشتریان من نگران آن هستند. اگرچه کولین از رشد مغز جنین حمایت می کند ، اطلاعات کافی برای تعیین میزان دقیق کولین موجود در غذاهای گیاهی وجود ندارد. از متخصصان زنان و زایمان که با آنها صحبت کردم ، کولین به طور مرتب مکمل می شد و هیچ آزمایش خون برای نشان دادن سطح آن در بدن وجود نداشت. طبق اعلام موسسه ملی بهداشت (NIH) ، کمبود واقعی وبا در ایالات متحده بسیار نادر است. ناشناخته های زیادی در محیط کولین وجود دارد ، اما بدن شما کولین تولید می کند و برخی از غذاهای گیاهی شامل ادامام ، کلیه است. کوینو ما می دانیم که سرشار از کولین است ، از جمله شیر غنی شده و شیر و بادام زمینی. توصیه من؟ بر گیاهان طبیعی بلند در کولین تمرکز کنید. کولین را در فرمول خود باردار شوید. اگر نگرانی دارید با OB خود صحبت کنید.

پاسخ: اینکه آیا کسی گیاهخوار است یا نه. مصرف مکمل در دوران بارداری می تواند مفید باشد. آیا ایده ای در مورد اینکه چگونه مادران گیاهخوار می توانند مصرف پروتئین خود را افزایش دهند ، دارید؟ آیا فکر می کنید مکمل پودر پروتئین مفید خواهد بود؟

م: بله! پروتئین می تواند شبیه یک مبارزه باشد. اضطراب برای تسکین “آیا می توانم پروتئین کافی دریافت کنم؟” یکی از مواردی که من مشتریان خود را تشویق می کنم این است که چند روز غذاهایی را که می خورند پیگیری کنند. لازم نیست برای همیشه باشد ؛ اما غذا و / یا مکمل ها به ما بینشی از مواد مغذی مانند پروتئین می دهند که می توانیم روی آنها کار کنیم.

حاوی نکاتی برای افزایش مصرف پروتئین است.

  • از رشته فرنگی بر پایه گندم به عدس یا خمیر لوبیا بروید

  • مخمر مغذی را روی سبزیجات یا توفو بپاشید

  • به جای برنج از کینوا استفاده می شود

  • سویا به جای شیر بادام یا جو دوسر برنج یا شیر سویا را انتخاب کنید

  • از توفو جامد به حالت جامد اضافی تغییر دهید

  • ادامام و بادام بو داده بخورید

  • دانه های چیا را به نان تست خود اضافه کنید. افزودن بلغور جو دوسر یا محصولات پخته شده – این مورد مورد علاقه من است.

پودرهای پروتئینی یک راه عالی برای کمک به بارداری شما برای رسیدن به اهداف پروتئینی است. نگهداری آن بسیار دشوار است ، به ویژه برای مشتریانی که با حالت تهوع دست و پنجه نرم می کنند. اگر می خواهید مطمئن شوید که هنگام سفر از پروتئین ساده ای استفاده می کنید ، می توانند مفید باشند.

پاسخ: وقتی باردار بودم ، بارداری های با کیفیتی داشتم. من با ویتامین D (زمانی که در کانادا بودم) و یک مکمل گیاهی امگا 3 به من اضافه شد. آیا این صدا برای شما کافی است؟ آیا مکمل های دیگری وجود دارد که به مشتریان خود توصیه می کنید؟

M: قبل از شروع هرگونه مکمل ، من همیشه توصیه می کنم که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید و آزمایش خون بدهید. این به شما کمک می کند تا یک نقشه راه برای مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری تهیه کنید. بارداری با کیفیت خوب ضروری است.

پاسخ: اگر مردم علاقه مند هستند در مورد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند ، کجا می توانند شما را پیدا کنند؟

M: می توانید مرا در اینستاگرام @ vegan.prenatal.nutrition پیدا کنید برای من DM بفرستید و سلام کنید. من در حال حاضر یک برنامه کوچ گروهی کوچینگ را برای زنان گیاهخواری که در حال حاضر قصد بارداری دارند ، ارائه می دهم. با شما تماس می گیرد ؛ دریافت حمایت و بارداری گیاهی یک راه عالی برای افزایش اعتماد به نفس در تصمیم گیری برای باردار شدن است. تو تنها نیستی.

این مصاحبه من با مایا را به پایان می رساند. امیدوارید این اطلاعات مفید باشد. امیدوارم کمی وقت بگذارید زیرا اطلاعات او برای آموزش و گفتگو در مورد حاملگی های گیاهخوار بسیار ارزشمند است. اگر س personalال شخصی برای مایا دارید ، لطفاً آنها را در نظرات زیر بنویسید یا مستقیماً با مایا تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید