You are currently viewing ایده های گیاهی برای بارداری

ایده های گیاهی برای بارداری


شما می توانید جدیدترین لیست تنقلات خوشمزه و مغذی گیاهی برای دوران بارداری و همچنین برخی از تنقلات خانگی مورد علاقه خود و برخی گزینه های بسته بندی شده را بیابید.

افزودن مقداری میان وعده به رژیم غذایی شما راهی عالی برای رفع نیازهای تغذیه ای شما در دوران بارداری است. مطمئناً غذاهایی وجود دارد (بستنی گیاهی؟!؟ 😍) ؛ اما برنامه ریزی برای خوردن میان وعده های سالم تر ، راهی عالی برای به دست آوردن مواد مغذی بیشتر برای رشد نوزاد است.

یک زن باردار به چند کالری نیاز دارد؟

میزان کالری مورد نیاز در سه ماهه اول تغییر چندانی نداشت ، اما در سه ماهه دوم و سوم 15-20٪ بیشتر از نیاز قبل از تولد بود. زنان باردار باید در سه ماهه دوم حدود 340 کالری و در سه ماهه سوم حدود 450 کالری مصرف کنند. من تا به حال کسی را برای شمارش کالری نداشته ام. من هرگز ایده مشاوره به مشتریان را دوست نداشتم. حتی زمانی که باردار بودم ، از پد های گرسنگی عبور می کردم تا مطمئن شوم که به اندازه کافی غذا خورده ام. یکی از عاداتی که در سه ماه گذشته تغییر داده ام افزودن غذای بیشتر از آن چیزی است که برای کمک به کالری و پروتئین دریافتی برنامه ریزی کرده بودم.

یک میان وعده خوب در دوران بارداری چه می کند؟

در هر زمان از زندگی ، می خواهید بر غذاهای مغذی تمرکز کنید که اشتهای شما را سالم نگه می دارد. اهن ویتامین سی ویتامین B6 با داشتن بسیاری از ملزومات روزانه ، مانند فولات و ویتامین B12 ، برنامه ریزی یک میان وعده حاوی مواد مغذی ضروری است. (حتماً قبل از بارداری مولتی ویتامین مصرف کنید.) سعی کنید رژیم گیاه خواری را برنامه ریزی کنید ، به خصوص اگر در دوران بارداری رژیم گیاهخواری یا گیاه خواری مصرف می کنید. با افزایش بیشتر در دوران بارداری ، نیاز شما به پروتئین افزایش می یابد. در ماه چهارم بارداری ، به گیاهخواران توصیه می شود 28 گرم گوشت اضافی در روز مصرف کنند. این میزان 10 درصد بیشتر از 25 گرم پروتئین توصیه شده برای گیاه خواران / گیاه خواران برای هضم گیاه است.

رژیم غذایی مناسب بارداری شامل موارد زیر است:

  • میوه ها و سبزیجاتآنها نه تنها سرشار از فیبر هستند بلکه دارای ویتامین A و C نیز هستند. کلسیم حاوی روی و سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.
  • پروتئین گیاهیآجیل؛ دانه آجیل؛ شیر سویا و حبوبات (مانند هموس / ادامام / نخود بو داده!) راهی عالی برای افزودن پروتئین به یک میان وعده گیاهی هستند. آجیل؛ آجیل و حبوبات به طور معمول در بسیاری از رژیم های غذایی ما یافت نمی شوند ، اما برای رشد و وزن سالم نوزاد مهم هستند.
  • فیبراکثر مردم پس از بارداری دچار یبوست می شوند ، بنابراین می توانید رژیم منظمی از جمله رژیم غذایی با فیبر بالا را حفظ کنید. میوه ها سبزیجات ؛ حبوبات همه غلات سرشار از فیبر هستند.
  • چربی های سالمآجیل؛ افزودن دانه ها و آجیل ها به رژیم غذایی شما ، برخی از چربی های سالم و چند غیر اشباع مورد نیاز را برای شما و نوزاد فراهم می کند. دانه های کنجد و دانه های قلب را برای اسیدهای چرب امگا 3 که برای رشد مغز کودکان مهم است ، اضافه کنید.

در اینجا تعدادی از میان وعده های خانگی مورد علاقه من ، از جمله برخی از دستور العمل هایی که در وبلاگ قبلی خود به اشتراک گذاشتم. در پایین پست تعدادی از میان وعده هایی را که خریدم در فروشگاه مورد علاقه خود خواهید یافت. بیایید با آن روبرو شویم – شما وقت ندارید همه کارها را در خانه انجام دهید.

مافین های موز شکلاتی دوگانه وگان را ببندید

کلوچه و نان

برای پروتئین / چربی اضافی با کره بادام زمینی یا بادام بپاشید.

کلوچه های کره بادام زمینی

သ ရေ စာ، میله ها و کوکی ها

چاشنی های خانگی / پخش می شود

غلات کامل سرخ شده

  • همه ادویه های آووکادو و شیرینی را با هم آسیاب کنید
  • کره بادام زمینی موز و حبوبات خرد شده
  • پنیر خامه ای وگان گیاهی Kite Hill؛ خیار نازک خرد شده ؛ نمک فلفل
  • کره بادام و انواع توت های تازه

میوه ها و توت های تازه:

  • سیب های خرد شده و کره بادام زمینی یا کره بادام (آن را تغییر دهید تا جذابیت بیشتری پیدا کند سیب ناچوس!)
  • کره بادام زمینی و دلهای شسته شده و موز
  • Medjool با کره بادام زمینی و کیات. نمک دریا و نوک کاکائو روی آن پاشیده می شود

دکاف لات یا شکلات داغ

  • برای پروتئین اضافی آن را با شیر سویا تهیه کنید. ما آن را خریدیم پمپ پستان (پیوند وابسته) در یک سال گذشته می خواهد لاتهای خانگی با ارزش کافی شاپ بسازد. من برای نوشیدن یک فنجان اسپرسو استفاده می کنم پرس هوایی ما اسپرسو ساز نداریم.
  • همچنین می توانید لاته های کف دار و شکلات داغ را در بلندر درست کنید. در اینجا موارد مورد علاقه من است شکلات داغ نعناع گیاهینمی تواند (من دوباره آن را در حدود کریسمس ، در اوایل بارداری انجام دادم.)
  • نکته: شما به شیر گیاهی غنی شده با کلسیم دسترسی دارید تا اطمینان حاصل کنید که 1000 میلی گرم RDA برای کلسیم دریافت می کنید.
اسموتی انبه Cilantro

اسموتی

برای افزایش پروتئین از شیر سویا به جای شیر بادام استفاده کنید یا پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود را اضافه کنید. 2 قاشق غذاخوری از چربی های سالم مصرف کنید. روغن کنجد یا کنجد یا دانه های چیا را اضافه کنید. اگر مخلوط کن قوی دارید ، چند گردو اضافه کنید. از عهده اش بر می آیم.

ایده های خوشمزه تر برای میان وعده

  • بادام و میوه های خشک شده
  • هموس و سبزیجات
  • ماست گیاهی با میوه ها گرانولای خانگی: من در حال حاضر ماست گیاهی سیگی را دوست دارم زیرا بافت آن نسبت به ماست های گیاهی دیگر بیشتر است.
  • پاپ کورن خانگی1/1 قاشق غذاخوری ذرت بوداده را در یک کیسه کاغذی قهوه ای بریزید ، قسمت بالایی آن را دو برابر کرده و در مایکروویو قرار دهید. ساده تر از خرید اجاق های مایکروویو. قیمت ارزان تر.
  • چیپس تورتیلا و سالسا یا گوآکاموله
  • موکا چیا پوتیندانه های چیا سرشار از فیبر هستند ، پروتئین و چربی های سالم برای قلب
  • یک کاسه کوچک و شیر سویا شیر سویا را ترجیح می دهد زیرا پروتئین بیشتری نسبت به سایر شیرهای گیاهی دارد.
  • برداشت روزانه (شریک): من اسموتی ها را برای انتخاب میان وعده های آسان که برای شما خوب است دوست دارم. از کد استفاده کنید دبی از اولین جعبه خود 25 دلار کسب کنید

تنقلات خریداری شده از فروشگاه مورد علاقه شما

این محصولات از طریق پیوندهای وابسته در آمازون به یکدیگر متصل می شوند.

منابع وگان شدن: انتشارات جامع از برندا دیویس ، RD و Vesanto Melina ، MS ، RD



دیدگاهتان را بنویسید