اهمیت برنامه ریزی – کاهش وزن در کوه سرخ


بنجامین فرانکلین یک بار گفت:اگر در برنامه ریزی شکست خورده اید، برای شکست برنامه ریزی می کنید،و هنگامی که در مورد کاهش وزن به کار می رود، سخنان او نمی تواند درست باشد.در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا برنامه ریزی باید با کاهش وزن همراه باشد.

۱. هدف و انگیزه را فراهم می کند

هرکسی که وزن کم می کند در طول سفر خود به هدفی دست می یابد. در ابتدا تعیین هدف و انگیزه مهم است. چرا وزن کم کنیم؟ چه چیزی شما را برای حرکت رو به جلو تشویق می کند؟ از آنجا، می توانید برنامه کاهش وزن خود را ایجاد کنید تا شما را به خط پایان برساند. هر بار که گیر کردید، فقط به دلایل خود برگردید و سپس انگیزه این است که به برنامه خود پایبند باشید.

۲. ریسک های جدید را بپذیرید

کاهش وزن می تواند ترسناک باشد، و می توانید در وبلاگ درباره چرا کاهش وزن ترسناک باشد بیشتر بخوانید. اما مواجهه با این ترس ها و غلبه بر آن چالش های درونی کلید کاهش وزن است. با برنامه ریزی از قبل، می توانید آن چالش ها و خطرات را شناسایی کرده و برای غلبه بر آنها برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، اگر قبلاً هرگز غذای سالم نخورده‌اید و فست فود مورد علاقه شماست، پس خوردن اولین وعده غذایی مغذی شما می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد. با این حال، اگر به دنبال دستور العملی هستید که خوشمزه و مغذی باشد و سپس برای آن آماده شود، ممکن است کمتر ترسناک و حتی سرگرم کننده تر باشد.

۳. بهبود عملکرد

اگر در میانه مسیر کاهش وزن خود هستید، می توانید از برنامه ریزی قبلی برای نظارت و بهبود عملکرد استفاده کنید. اگر یک دفتر خاطرات کاهش وزن داشته باشید، به راحتی می توانید ببینید که کدام وعده های غذایی شما را در مسیر درست نگه داشته اند و چه زمان هایی از روز ممکن است سخت باشد. به عنوان مثال، اگر از هوس غذایی در اواخر شب رنج می برید، می توانید با خوردن میان وعده های سالم در طول روز با آن مبارزه کنید. با RM3®، دسترسی نامحدودی به سبزی های سالم دارید، بنابراین می توانید به راحتی آن را بدون نگرانی در مورد کالری به میزان مصرف روزانه خود اضافه کنید.

۴. تصمیم گیری

اغلب، در طول سفر کاهش وزن خود، با وسوسه مواجه می شوید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که پس از یک روز کاری طولانی خسته به یک وعده غذایی سریع و آسان تسلیم شوید، یا ممکن است وسوسه خوردن یک میان وعده شیرین زمانی که در یک اجتماع اجتماعی هستید وجود داشته باشد. با این حال، اگر از قبل برنامه ریزی کنید، نه تنها به شما کمک می کند تا با این وسوسه ها مبارزه کنید، بلکه بارها و بارها در دراز مدت بر آنها غلبه کنید. اگر برای وعده های غذایی خود در طول روز برنامه ریزی کنید، می توانید گرسنگی و هوس را از بین ببرید.

۵. دستیابی به موفقیت

در نهایت، بهترین بخش در مورد برنامه ریزی این است که شما را به جایی می رساند که باید بروید – موفقیت طولانی مدت در کاهش وزن. برنامه‌ریزی مداوم، از جمله تهیه وعده‌های غذایی، برنامه‌ریزی میان وعده‌ها یا برنامه‌ریزی برای مقابله با چالش‌ها، مانند هوس، به شما کمک می‌کند بر هر مانعی برای کاهش وزن غلبه کنید. احساس عالی در مورد اهدافی که در پایان برای رسیدن به آنها تعیین کرده اید، ارزش برنامه ریزی تلاش برای رسیدن به آن هدف را دارد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/