You are currently viewing استراتژی های تغذیه و آموزش علوم ورزشی برای ورزشکاران المپیکی

استراتژی های تغذیه و آموزش علوم ورزشی برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

 کتاب تمرین بدون وزنه

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن دشوار است. آیا ژنتیک مافوق بشری دارد؟ بله ، ممکن است نباشد. ورزشکاران المپیکی به عنوان کارمند تمام وقت تمرین می کنند. از آنجا که این یک شغل تمام وقت در سطح آنها است ، در حالی که آموزش و انگیزه آنها به سطح مدال طلای خود رسیده است ، ممکن است استراتژی های اساسی که آنها بالاتر از سطح شما استفاده می کنند پیچیده نباشند.

او از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کرد تا از تاکتیک های مورد استفاده مردم عادی و ورزشکاران المپیکی استفاده کند. او مشاور انجمن وزنه برداری آمریکا و مشاور دوره های رنسانس است و حتی اگر در آینده نزدیک انتظار مدال المپیک را ندارید ، ممکن است سعی کنید نوعی ورزش منظم انجام دهید. نمی افتد.

در اینجا نکات ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند شروع کنید ، از تکنیک هایی که وعده تعیین اهداف واقعی را می دهند تا رسیدن به اهداف تناسب اندام شما. اما این فناوری ها می توانند نسبتاً رقابتی باشند.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

نکته ساده به نظر می رسد. ادامه بده اما هر چند وقت یکبار متوجه رژیم غذایی سخت یا برنامه ورزشی منظم خود می شوید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

علاقمندان به تناسب اندام عاشق تمرینات خوب هستند و سعی می کنند هر کدام را بهبود بخشند ، اما یک چیز بد چیز مهمی نیست. اما ایزراتیل می گوید ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به بالاترین پتانسیل ورزشی خود به تعداد زیادی از این جلسات خوب نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، یک تمرین برای آنها هزینه دارد.” هر تمرین هر هفته ساختار متفاوتی دارد. مثلا، سخت ترین تمرین یک روز در هفته است. بقیه هفته ضعیف تر بود. و سپس یک هفته آموزش ضعیف به یک ماه تبدیل شد. چیزهای برتر واقعا مهم هستند.

به عنوان بخشی از چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که بدن آنها واقعاً در طول هر یک از این تمرینات رژیمی تغذیه می شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام در تلاش برای افزایش وزن هستند ، این را درک خواهید کرد.

رژیم غذایی خود را با تمرینات خود تطبیق دهید ؛ شما یک نقشه راه برای ورزش و مزایای تغذیه ای خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج یا شش روز در هفته ، باید در طول روز خوب غذا بخورید ، رژیم غذایی کم چربی داشته باشید و کالری زیادی دریافت کنید و ورزش شدید داشته باشید.” ممکن است ورزشکار المپیکی نباشید ، اما می توانید از تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

در برخی از مراکز ورزشی مانند Leak Dirt ، ورزشکاران المپیکی تمرین می کنند. اکثر آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، به ویژه در المپیک زمستانی ، جایی که زمین تمرین زیادی وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات می توانند غذای خوشمزه دلخواه خود را بخورند. انتخاب غذای مناسب کار درستی است. پایداری ، به نوبه خود ، کلیدی است. حتی ورزشکاران المپیکی نیز باید تمام تلاش خود را برای انتخاب درست انتخاب کنند. ایثار برای خیر.

ساعت یازده است. در این زمان شما می خواهید به رختخواب بروید. به فروشگاه مواد غذایی محلی خود بروید. می توانید دو ماست و یک عدد سیب بخرید تا مطمئن شوید غذای مورد نیاز خود را تهیه کرده اید. اما همه اراده ندارند. اگر متخصص تغذیه ندارید ، نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا کمی پیاده روی کنید.

هنگام غذا خوردن مطمئن شوید که انتخاب های درستی انجام داده اید. زیرا تعداد زیادی مغازه خواربار فروشی بیش از آنچه فکر می کنید وجود دارد. اما این توهین نیست ؛ این بیشتر یک هشدار است تا هشدار. شما المپیکی نیستید ، اما مطمئناً مرغ و سبزیجات کبابی را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده انتخاب می کنید ، اینطور است؟

در صورت نیاز وعده های غذایی خود را تهیه کنید ؛ اما پرخوری نکنید

وعده های غذایی هفتگی برای ورزشکارانی که به دنبال رژیم غذایی خود هستند به جای اینکه به ورزشگاه نزدیک شوند ، مفید است. اما تقریباً همه می دانند که تهیه غذای خود ایده خوبی است ، اما مردم اغلب رسیدن به کوه را سخت تر می کنند.

“بسیاری از مردم می ترسند زیرا فکر می کنند برای پختن غذای خود باید سرآشپزهای خوبی باشند. یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. این درست نیست. کار سخت آماده سازی غذا؛ مسلماً اگر شروع و داشتن اهداف واقع بینانه اولویت اول شما باشد ، شروع یک برنامه جدید دشوار است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار خود ندارید ، مطمئن شوید که نیازی نیست تمام غذاهایی را که برای روز یکشنبه خورده اید آماده نگه دارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید.

“در نهایت ، اگر شما وارد این رژیم شدید و در این شرایط راحت هستید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب با طعم های منحصر به فرد و متفاوت تهیه کنید. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذای بی ارزش نخورید.

ورزشکاران المپیکی از طمع ورزی اجتناب می کنند

بیا با آن روبرو شویم. این تصمیم “کاهش وزن” برای کاهش وزن اغلب با رژیم غذایی دیوانه کننده ای پایان می یابد که هیچ شانسی برای دوام و تسلیم شدن ندارد. این ممکن است برای ورزشکاران المپیکی قطعاً باشد. اما آنها می دانند هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد. نصف دیگر یک کاسه دارد.

“اگر همچنان به خوردن غذاهای عجیب و غریب ادامه می دهید ، نگران این نباشید که با خوردن غذاهای ناخواسته یا خوردن غذاهای اضافی زیاد چقدر کالری می خورید. بعد از اینکه محدودیت گرسنگی یا سوء تغذیه را تجربه کردید ، چاق خواهید شد.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم بخورید و بپذیرید که رژیم جدید شما سرگرم کننده است و هنگام انجام بازی ها شما را مرعوب نخواهد کرد. شما فعال هستید. هنگامی که وزن سالم را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی مجبور نیستند برای یافتن انگیزه بهتر تلاش کنند. با این حال ، با رسیدن یا رسیدن به اوج ورزش خود ، آنها به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های بین المللی المپیک و در نخبگان انتخاب می شوند.

اما ما مردم عادی ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. چه بپذیریم و چه نپذیریم ، در تلاش هستیم. اگر متوجه شدید که از روی مبل بلند شده اید و مدام برای رسیدن به باشگاه تلاش می کنید ، ممکن است به دنبال هدفی اشتباه باشید. من باختم. کاری بکنید ممکن است نخواهید چیزی را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت و تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی باز می گرداند ، با سبک زندگی اصلی که مناسب شماست و شما را در مسیر اصلی نگه می دارد.

“اگر [هدف شما] به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید ရင် اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، انجام این کار می تواند بسیار انگیزه بخش باشد.

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. برای آنها ، اهداف معمولاً با دقت برنامه ریزی می شوند و مهمتر از همه ، می توان به آنها رسید. به دلایلی ، مردم عادی تمایل دارند کمی از هدف خود در زندگی منحرف شوند.

ممکن است شخصی به شما فکر کند: “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و این کار را چند هفته دیگر انجام ندهید.” “آره. آبیاری حیاط من چقدر اهمیت دارد؟ ‘ انجام میدهم من یکی دارم یا ندارم. مهم نیست شما آن را دارید یا ندارید. اما وقتی کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “بله ، من الان به کاغذ احتیاج دارم و یوتیوب می تواند یک درس باشد.”

البته. دنیای جدید خود را در جدیدترین سلفی تمرینی خود بشناسید. تصمیم جدید نوشتن هشتگ بدن جدید خوب است. اما ایجاد تغییرات بزرگ همیشه هدف نیست. بنابراین وقتی نمی توانید تغییری ایجاد کنید ، قبل از آماده شدن مطمئن شوید که این هدف یا چیزی واقعاً امکان پذیر است.

کمی آرام باشید

وقتی تصمیمات جدید رو به کاهش است ؛ این روند می تواند خسته کننده باشد. اما به عنوان یک ورزشکار حرفه ای ، بخشهای کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به آنها علاقه دارید باید سازگار باشد. دستیابی به اهداف شایسته آسان نیست.

لطفا “بله مطمئن نیستم غذایم پر است یا نه. او گفت: “فکر می کنم باید او را آزاد کنم.” ما همیشه باید به دستور العمل های ساده و غذاهای خوشمزه توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را انجام دهید ؛ اما برای مشکلات آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که عمداً مشکلات را حل نکنیم. اما کاهش وزن دشوار است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

ویرایش و ترجمه توسط elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید