You are currently viewing آیا واقعاً گرسنه هستم؟  به دنبال علائم فیزیکی گرسنگی باشید

آیا واقعاً گرسنه هستم؟ به دنبال علائم فیزیکی گرسنگی باشید


آیا واقعاً می توانید علائم جسمانی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه زمانی باید پاسخ دهید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم با خود نمی گویند: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما اگر شما یکی از آن دسته افراد هستید ، نگران نباشید. ما از شما محافظت کردیم

یافتن علائم جسمانی گرسنگی می تواند یک بازی دشوار باشد. افرادی که مشغول کارهای زیادی هستند. ما وقت نداریم وقتی گرسنه هستیم چک کنیم و حتی احساس نکنیم که واقعا گرسنه هستیم. حتی گاهی اوقات نمی دانیم چه احساسی داریم.

در Nutrition Stripped در مورد احتیاط و تغذیه دقیق در اینجا صحبت می کنیم و دوباره در اینجا قرار داده می شود. وقتی مراقب هستیم که چیزی نخوریم (ما نمی خوریم مگر اینکه شما آن را دوست داشته باشید). بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی واقعاً راهنمای انتخاب غذای ما است یا خیر.

برای کمک به شما ، ما به شما یاد می دهیم که هوشیارتر باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به اینجا ، اجازه دهید به این موضوع بپردازیم که چرا برای من اینقدر مهم است که من را گرسنه بخورید.

چرا تشخیص علائم جسمی قحطی مهم است؟

در طول روز ، انرژی ما به طور مداوم در مواقعی که به آن نیاز داریم و زمانی که به آن نیاز نداریم در حال برقراری ارتباط است. گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است.

هورمون های مسئول تحریک این گرسنگی گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون کامل / هورمون اشباع) هستند.

وقتی علائم گرسنگی فیزیکی را تجربه می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما متأسفانه ، با گذشت زمان ، آنچه برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که این علائم جسمانی را نادیده می گیرند یا احساس خود را فراموش می کنند. برنامه؛ کمبود زمان استرس و رژیم غذایی تنها تعدادی از عواملی هستند که می توانند در ایجاد آن موثر باشند.

زنجیره رویدادها زمانی آغاز می شود که از علائم جسمی غفلت یا گرسنگی بی اطلاع باشیم.

ما می توانیم به شدت گرسنه شده و کنترل محیط غذا را از دست بدهیم. وقتی غذا می خورید ، احساس خستگی می کنید. نفخ و سایر اختلالات ناشی از گاز می تواند به دلیل انسداد ایجاد شده توسط رشد سرطانی باشد. لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما واقعاً می خواهیم با علائم جسمانی گرسنگی آشنا شویم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی گرسنگی و عوامل خود را بررسی می کنید ، می توانید تشخیص دهید که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم جسمانی گرسنگی ذکر شده است.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس خستگی کرده اید؟ آیا از خواب راحت خسته شده اید؟ آیا کاری فوق العاده سخت اما بی حال انجام داده اید؟

این نشانه گرسنگی جسمی است.

ما به انرژی مورد نیاز بدن اشاره می کنیم. آره. انرژی = به غذا فکر کنید. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن ما می تواند بسیار حساس شود.

کارهای روزمره کمی سخت تر است و به نظر نمی رسد بتوانیم آنها را به راحتی انجام دهیم. تنها راه کاهش آن خوردن غذاهای مغذی است.

دفعه بعد که احساس خستگی و ضعف کردید ، حتماً علائم جسمانی گرسنگی را بررسی کنید.

من گرسنه هستم

آیا این آسان نیست؟

اگر فریاد یا دفع مدفوع از معده دارید و درد شدیدی احساس می کنید ، سعی می کند به شما بگوید بدن شما به غذا نیاز دارد.

رژیم های زیادی دارم. سم زدایی ؛ من به شما می گویم که از این اشعه ایکس صرف نظر از تمیز بودن آنها چشم پوشی کنید. این خوب و بد است.

وقتی احساس درد می کنیم وقتی عضلات معده خالی است منقبض می شود. دفعه بعد که شکم شما خرخر می کند ، به آن گوش دهید و با پنج ماده مغذی اساسی پاسخ دهید.

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه ایم ، پرهیز طولانی مدت می تواند سطح قند خون را در بدن کاهش دهد. در حال حاضر ، هنگامی که قند خون شما پایین است ، مغز به مغز شما سیگنال می دهد تا به شما اطلاع دهد که به انرژی بیشتر یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

این می تواند منجر به تنگ شدن عروق و فشار خون بالا شود. نتیجه نهایی؟ سردرد

و هنگامی که قند خون ما پایین است ، ما تمایل به لرزیدن داریم و احساس نزدیکی نمی کنیم.

اگر اغلب با لرزش دست دچار سردرد می شوید ، سعی می کند به شما بگوید بدن شما به غذا نیاز دارد. این می تواند نشانه فیزیکی گرسنگی شما باشد.

فلج مغزی و عدم تمرکز

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند باعث محو شدن چیزها شود. افکار شما کمی کندتر از حد معمول احساس می شوند. یا ممکن است نتوانید روی کارهای روزمره خود تمرکز کنید.

با کار در یک مرحله فرعی ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که برای افزایش قند خون به مواد مغذی بیشتری نیاز دارید.

عصبانیت

همه آن را تجربه کرده اند “طناب” شما نمی خواهید جلو باشید. خشم و عصبانیت ؛ این می تواند بدون ناامیدی و گاهی بدون دلیل مشخص دشوار باشد. آیا واقعا چیزی شما را اذیت کرده است؟ مشکلی هست؟ زیاد نیست ، گرسنگی است.

انرژی و مواد مغذی بدن شما کم است ، بنابراین قند خون شما دوباره پایین می آید. هنگامی که قند خون پایین است ، برای ما آسان تر است که بدون هیچ دلیل واضحی به احساسات پاسخ دهیم.

اگر به مدت طولانی غذا نمی خورید ، این اغلب یکی از علائم گرسنگی فیزیکی در بدن شما است.طناب بکشید » یا عصبانیت

در اینجا برخی از تصورات اشتباه رایج در مورد گرسنگی وجود دارد: “سردرد”

اما اگر علائم جسمانی گرسنگی را تجربه می کنیم ، این چیست؟ آیا متفاوت است؟ ما به این می گوییم “سردرد”

احساس سرگیجه می کنم هر موقعیتی احساسات یا عواطف باعث پاسخگویی قابل دسترسی به غذا می شوند.

در اینجا برخی از رایج ترین علائم ما نامیده می شود: سر گرسنهنمی تواند

هوس ناگهانی

اغلب به خودتان فکر کنید. ” اوه خدای من، من خواهم کشت [insert craved food item here]”ربطی به رنگ آبی نداره ، درسته؟”

این هوس است! خوب ، قبل از فرود در اینجا ، شرایط آناتومیکی وجود دارد که می تواند باعث شهوت شود. اینها مربوط به گرسنگی جسمی است. بنابراین شما می خواهید بیشتر بدانید. اگر هنوز درس نخوانده اید به اینجا بروید تا در مورد خواسته های خود به شما بگویید.

اما بیشتر اوقات ، این طعم و تجربه غذایی است که ما آرزوی آن را داریم. تغذیه فیزیکی از طریق غذا. وقتی می خواهیم به طور معمول غذا بخوریم ، می خواهیم غذا بخوریم. اگر می خواهید غذا بخورید ، این یک نشانه است سر گرسنهنمی تواند

خستگی جسمی یا روحی

آیا می خواهید چیزی بخورید که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و تمام کاری را که می خواهید انجام دهید به دلیل خستگی شدید از نظر جسمی و روحی؟ آره، سر گرسنهنمی تواند

اجازه بدهید حالا به شما بگویم. این یکی کمی سخت است. خستگی می تواند منجر به گرسنگی فیزیکی شود. اما گاهی اوقات وقتی ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و گرسنگی فیزیکی نشان نمی دهیم ، غذا هنوز خوب است.

هنگامی که ما به دلیل احساس یا احساس ، بدون احساس غذا می خریم ، واقعاً به گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس حل نشده

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است. وقتی استرس داریم می توانیم همین کار را انجام دهیم.

استرس نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه سرگرم کننده نیز هست. خوردن غذاهای خوشمزه ، از سوی دیگر ، بسیار راحت و لذت بخش است. ایجاد عادت دسترسی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن.

وقتی استرس جواب نمی دهد ، سعی می کنیم استرس را کاهش دهیم و سعی می کنیم سریع و آسان بهبود یابیم. غذا یکی از آنهاست. گرسنگی در نتیجه استرس یک راه است سر گرسنه بیشتر از گرسنگی جسمی

احساسات را بالا می برد

در نهایت ، ما احساساتی داریم. من خیلی ناراحتم که باید یک کوکی تهیه کنید. عصبانیت آیا تا به حال احساس افسردگی یا دلسردی کرده اید؟

پس از دو مثال گذشته ، من فکر می کنم این یک مثال آسان برای بررسی است سر گرسنه. وقتی نمی توانیم مانند استرس احساسات خود را کنترل کنیم ، می توانیم از طریق غذا از آنها خلاص شویم.

یاد بگیرید علائم جسمانی گرسنگی را تنظیم کنید

هدف در اینجا این است که به طور واقعی با گرسنگی فردی خود سازگار شوید. با علائم جسمی گرسنگی که به طور معمول تجربه می کنید آشنا شوید. وقتی این کار را انجام دهید ، می توانید ذهن خود را در آرامش بخورید.

در داخل روش تغذیه آگاه در داخل ، اعضای ما ابزارها و منابعی را برای بهبود این مهارت برای تنظیم مشخصات گرسنگی بدن خود ارائه می دهند. تنها در این صورت است که آنها می توانند بفهمند کی و کجا. شما می توانید با دانستن میزان خوردن بر اساس آنچه می خورید و منحصر به فرد بودن آنها اعتماد ایجاد کنید. در آن زمان مورد نیاز است.

داشتن یک توانایی جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید