You are currently viewing آیا من برای همیشه کالری شماری می کنم؟

آیا من برای همیشه کالری شماری می کنم؟


س: هی اریکا!

من یک سوال دارم. امیدوارم به آنچه می خواهید علاقه نداشته باشید. به یاد دارم مقاله ای را که در این زمینه نوشته بودید خواندم ، اما نتوانستم آن را پیدا کنم.

در نتیجه 20 پوند کالری از دست می دهید. نکته این است … من راه طولانی در پیش دارم…

نکته این است: من به این واقعیت فکر می کردم که همیشه هر کالری را حساب می کردم. من نمی خواهم دوباره این کار بزرگ را انجام دهم. اما این چقدر کاربردی است؟ آره آیا این کاری است که باید انجام دهم؟ من وعده های کوچکتری دارم ، اما همچنان می توانم وزن اضافه کنم حتی اگر شمارش کالری را متوقف کرده و وزن کم کنم.

مشکل من کالری شماری است. طول می کشد تا همه آنها را شمرده و به بخش های دقیق تقسیم بندی کنیم.

وزن من کاهو است. انگور و غلات تا آخر عمر دیده نخواهند شد.
در مورد این چی فکر می کنی؟

در پایان این پست ، پستهایی را که به آنها اشاره می کنید پیوند می دهم. اما نه. هدف این نیست که کالری را تا پایان عمر خود حساب کنید.

صادقانه. سالها پس از نوشتن مجموعه شمارش کالری ، ساده ترین کار برای من ریاضیات کم کالری است. شمارش در مورد درسهایی است که به شما آموزش می دهد.

به آن اینگونه نگاه کن. بسیاری از غذاهای فرآوری شده مجبور هستند دهان خوبی داشته باشند به گونه ای که بافت را از بین ببرد. دندان های خود را جمع نکنید و مسواک بزنید. هنگام زمین خوردن ، گلو را وارد معده خود کنید. این باعث ایجاد این توده های تنگ در شکم شما می شود به شدت ناقص

و به گذشته خود نگاه می کنید که چقدر کالری بی معنی دریافت می کنید بدون مکمل. من با آن آشنا شدم روش آیا هنوز بعد از خوردن غذا به دلیل کالری زیاد احساس گرسنگی می کنید؟

و از اندازه سرویس می دانید که نمی خورید یکی ارائه خدمات اتفاقی غذا خوردی تعظیم مارک اندازه کارهایی را که آنها انجام می دهند تا محتوای کالری موجود در برچسب را کمتر ترسناک کند ، کاهش داده است. بنابراین شما باید کالری هایی را که در پیشخوان قرار داده اید چند برابر کنید. تعظیمنمی تواند

و شما به اطلاعات تغذیه ای توجه می کنید در زیر کالری برای هر لیست ؛ غذایی که انتخاب می کنید فیبر کمی دارد. هرچه میزان کالری بیشتر باشد ، احتمال طعم آن از قند بیشتر است. انتظار می رود به زودی متوجه می شوید که همه کالری دریافتی از مواد غذایی از کربوهیدرات ها تامین می شود.

و بسته به مارک مواد اولیه شما ، بیشتر مواد مانند نان و شکر متفاوت است. اینها تنها دو مورد از مزایای فراوانی است که برای تولیدکنندگان مواد غذایی در این کشور وجود دارد.

و سپس و سپس…. و سپساگر می گویید: “وای ، من دیگر هرگز نمی توانم اینطور غذا بخورم.”

نگهش دار این یک درس واقعی در شمارش کالری است. این یک پایبندی وسواس به حفظ کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن نیست. این در مورد درس گرفتن از غذایی است که می خورید. بستگی به احساس شما دارد. به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. کمک می کند یا نه. خودت تنظیمش کردی

سبزیجات عامل بسیار مهمی در کاهش وزن هستند. کالری آنها بسیار کم است. از مغذی ترین چیزی که می توانید بخورید دست بکشیددر بالای ارزش غذایی باورنکردنی ، 3 فنجان سیر و پودر فلفل قرمز اضافه کنید ، که 600 کالری کمتر از ارزش رستوران فست فود معمولی شماست ، اما به هیچ وجه نمی توانید آن را بخورید. بی ارزش اطلاعات

این به شما کمک می کند تا دلیلی برای صحبت کردن داشته باشید خیر این به شما کمک می کند تا به هدفتان برای آنچه دوست دارید برای آنچه دوست دارید نزدیک شوید. چند بار در زندگی می گویی: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو با من خوب نیستی. خوب است. تو در یک لحظه حالم را خوب می کنی.”

من می دانم که شمارش کالری بالا می تواند استرس زا و ناامید کننده باشد و منجر به خستگی چشم و مرگ شود و برای برخی از افراد ، استرس بیش از حد ، به بیان صریح ، منجر به رفتارهای مزاحم می شود. اما من معتقدم که ما در اشتباه هستیم.

شمارش کالری باید به شما کمک کند تا در صف قرار بگیرید ، اما باید یک تمرین اکتشافی نیز باشد. برای من ، متوجه شدم که بتی کراکر احساس می کند یک دیگ کامل سیب زمینی سرخ شده می خورد. من می دانم که هیچ ترکیب واقعی وجود ندارد. این چربی را از بین می برد ، که منبع اصلی سیری است. پروتئین حاصل از پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین می رود. با توجه به تمام کالری هایی که خوردم ، سیب زمینی ، برای ظرفی که تصور می شود پنیر و شیر و ادویه باشد (I اکنون می دونی ، پان ، من هنوز هم دلم می خواد تابه بخورم. من سیب زمینی را از ابتدا و برای اولین بار خراش دادم. من توانستم یک چهارم تابه را بخورم. تصور اینکه همه چیز را بخورم حالم بد شد وقتی این را تایپ می کنمنمی تواند

همانطور که مشخصات خود را وارد می کنید ، از خود بپرسید: آیا من درست بعد از این غذا سیر شده ام؟ آیا می توانم چیزی راضی کننده تر و خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی است؟

وقتی خودتان به این س questionsالات پاسخ می دهید ، به مغز خود راههای جدیدی می دهید تا از غذایی که در بدن خود قرار می دهید قدردانی کند. آیا باعث تقویت شما شد؟ آیا خود را تا وعده بعدی نگه دارید؟ یا ممکن است قند خون شما بالا باشد. آیا بعد از تصادف چیز دیگری خوردید و بعد از تصادف بهبود یافتید؟

شمارش کالری به حفظ کسری کمک می کند. اما شما همچنین باید از اطلاعاتی که از خواندن این برچسب ها به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در درک گزینه های مورد نیاز برای حفظ اهداف خود کمک کند. در مقابل چرا باید سلام می کردی؟ غذای قدیمی قطعات قدیمی همه چیز قدیمی است

دیری نگذشت که اینها خوانده و نمایه شدند. اینها گزینه هایی هستند که می توانید خودتان بدون روشن کردن تلفن انجام دهید. می دانید که نمی توانید رشته فرنگی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سرکه سفید به تنهایی 500 کالری نرم دارد. او می دانست که نان ایده بدی است. همراه با این واقعیت که با فریزرهای آرد تهیه می شود ، کالری بسیار بالایی دارد و بسیار مغذی نیست. (در بیشتر نقاط ، دلایل نامحدود و نامحدود وجود دارد.) اگر نمی دانید ، می دانید که نان پخته یا بدون مخمر بد است. واقعا – جدا اگر می خواهید ، در هر شرایطی در آن بخوابید. انتخاب های شما را شکل خواهد داد. چرا می دانی؟ چون شما به آن نگاه می کنید. من درس شما را آموختم

بنابراین آیا باید برای همیشه حساب کنید؟ خیر اما گاهی اوقات باید خودتان را تنظیم کنید. یا گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که به طور ناگهانی وزن خود را افزایش می دهید. خوردن کالری کمتر می تواند به شما در تشخیص محل لغزش کمک کند.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای محاسبه مسیر خود برای حفظ اهداف خود استفاده کنید. به زودی ، خلبان خودکار شما به طور کامل تعادل بالایی را برای خلبان شما ایجاد می کند تا درک شما را از نحوه غذا خوردن منعکس کند. نمی تواند همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از شما تشکر خواهد کرد.

(خوب ، من همیشه صحبت نمی کنم ، اما خاموش می شود. LOL!)

آیا می خواهید در مورد شمارش کالری بیشتر بدانید؟



دیدگاهتان را بنویسید