You are currently viewing آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟

آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


وقتی اکثر مردم مدل جدیدی را شروع می کنند ، از هر 10 نفر 9 نفر سه وعده غذایی معمولی می خورند. با 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع کنید. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که حکومت نظامی در جهان به ما پیشنهاد کرده است. با این حال ، اثبات نشده است که این رژیم م theثرترین است.

تحقیقات نشان داده است که خوردن مقدار یکسان کالری در 24 ساعت هیچ تفاوتی در متابولیسم بین افرادی که در روز 6 غذا خوردند و کسانی که در روز سوم غذا خوردند ایجاد نمی کند.

بنابراین چرا باید با فکر خوردن یک وعده غذایی خشک در روز برای افزایش متابولیسم خود را اذیت کنم؟ آفرین! بسیاری از بازدیدکنندگان شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما گرسنه می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، آن را به صورت چربی ذخیره می کند.”

اجازه دهید ما به شما اطمینان دهیم این اتفاق در مدت کوتاهی رخ نمی دهد.

پاسخ ساده به اینکه چرا این موضوع اینقدر محبوب است؟ نفرت تغذیه ای و افسانه هایی که هرگز نمی میرند

به من بگویید که در حین کار برای بسیاری از مشتریانم چه می بینم.

کاهش خطر خوردن سه وعده غذایی در روز با میان وعده های لازم (سازگاری ، خوردن) ؛ به نظر می رسد در هماهنگی و در اصل کار می کند.

در حقیقت، هر بار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد. به خصوص اگر ما تمام روز گرسنه باشیم. وقتی فرصت شد ، تا سیر غذا می خوریم (معمولاً وقتی اغلب غذاهای بزرگتر می خوریم) ؛ ممکن است کالری کمتری مصرف کنیم.

اکثر مردم به ما می گویند که وقتی رژیم غذایی خود را تغییر می دهند ، به همه چیزهایی که در طول روز می خورند فکر می کنند.

چقدر زمان برای غذا یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید دو وعده شام ​​بسته بندی کرده و آنها را با خود به محل کار در ساعت 5 بعد از ظهر ببرم؟

من باید یک ساعت همراه داشته باشم تا بدانم دقیقاً چه موقع باید غذا بخورم.

به نظر می رسد خوردن سه وعده غذایی بزرگتر در روز بسیار مفید است. این به ما این امکان را می دهد که احساس “سیری” و “سیری” کنیم تا اینکه به اندازه کافی غذا بخوریم تا معده خود را حفظ کنیم. وقتی صحبت از غذا می شود ، آزادی احساسی بیشتری داریم. بنابراین بدن ما در حال حاضر 6-5 ساعت قبل از گفتن آن است ، بنابراین ما همیشه در مورد وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم باز گرسنه ام!

این می تواند نمایشی برای شما باشد.

اما این همین است آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به فکر “حکومت نظامی” و “محدودیت” هستند.

به همین دلیل ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند به سه وعده غذا نیاز دارند بزرگ است سپس 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر غذا بر روز شما غالب است و شما سیر به نظر نمی رسید ، این می تواند تغییر کند.

چالش ما برای شما این است

چه احساسی دارید که به جای یک وعده غذایی کوچک در روز از یک میان وعده بزرگتر استفاده کنید؟ متوجه خواهید شد که این ترفند ساده برای شما تغییر دهنده بازی است.

انشالله شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید