You are currently viewing آیا برای جلوگیری از هدر دادن غذا خیلی تلاش می کنید؟

آیا برای جلوگیری از هدر دادن غذا خیلی تلاش می کنید؟


حتی اگر احساس می کنید مجبور هستید همه چیز را در بشقاب بخورید ، آیا این بدان معناست که اضافه وزن دارید و پرخوری می کنید؟

اگر شما در 60 سالگی من بودید ، من در نسلی از بچه ها بزرگ شدم که به آنها گفته شده بود ظرف ها را تمیز کنید.

والدین شما یا سایر بزرگسالان به نام Clean Plate Club ممکن است سعی کنند شما را به خوردن وادار کنند. به دلایلی نامعلوم ، اگر همه چیز را که به شما غذا می دهند نخورید ، ممکن است واقعا گرسنه شوید.

مشکل اینجاست که اکثر ما در دهه 60 هنوز نیم قرن بعد این اسطوره را با خود حمل می کنیم. احساس گناه می کنیم ؛ این بدان معناست که ما همه چیز را در بشقاب خود نمی خوریم. گاهی اوقات به معنی دور انداختن غذا است.

من از هدر ندادن چیزی حمایت نمی کنم ، اما وقتی به اندازه کافی غذا می خورید ، قرار دادن غذا در بدن شما بدتر از دور انداختن آن است. با ادامه خوردن ، بدن شما در سطل زباله جایگزین می شود.

بدن شما دقیقاً می داند که برای حفظ وزن سالم به چه مقدار غذا نیاز دارید. وقتی به سوخت نیاز دارید ، گرسنگی را نشان می دهد. سپس به مغز شما پیام می دهد که به اندازه کافی دارید. اگر به این علائم بدن گوش دهید ، چاق نخواهید بود. شما وزن سالم را حفظ خواهید کرد.

اما اکثر ما اینطور نیستیم. وقتی به دلایل مختلف غیر از گرسنگی غذا نمی خوریم ، وقتی بدن ما کمی سیر است ، غذا را متوقف می کنیم.

اکثر مراجعین من وقتی غذای کافی بخورند غذا نمی خورند ، به همین دلیل آنها فکر می کنند که هدر دادن غذا اشتباه است. والدین آنها به آنها آموزش دادند.

این دلیل نیاز به بررسی بیشتری دارد.

خوب است که به اندازه کافی غذا خورده اید. اما برخی از برنامه های مراقبان شما در دوران جوانی شما را مجبور کرد که غذاهای ناخواسته را به بدن خود اضافه کنید. شما فکر می کنید اشتباه است که آن را در سطل زباله بگذارید.

فرض کنید این توصیه را دنبال می کنید. شما همچنان به خوردن تمام غذاهای موجود در بشقاب خود ادامه می دهید و بدن شما کالری های اضافی را به عنوان چربی ذخیره می کند. احساس سفت شدن سینه دارم. اوه اگر این کار را به طور مرتب انجام دهید ، وزن اضافه می کنید و دچار حمله قلبی می شوید. سکته سرطان پستان و سایر بیماریهای مرتبط با چاقی می تواند رخ دهد.

حالا به این فکر کنید که در این شرایط واقعا چه چیزی اشتباه است. آیا بدن شما غذاهای ناخواسته را دور می ریزد یا چیزی که برای سلامتی شما مضر است؟

این یک سوال انحرافی نیست. پاسخ روشن است.

اما بچه های گرسنه چطور؟ آنها هرگز غذای باقیمانده شما را دریافت نخواهند کرد؟ با خوردن آن غذای اضافی ، به هیچکس کمک نمی کنید. و خودتو اذیت کردی

اکثر رستوران های ایالات متحده بخش های مسخره ای بزرگ ارائه می دهند. برخی از آنها برای دو یا سه نفر کافی است. در رستوران ها ، مردم بیشتر تحت فشار قرار می گیرند تا غذا را ادامه دهند زیرا مستقیماً هزینه غذای خود را دریافت می کنند.

اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟ احساس غرق شدن می کنید و به مرور زمان اندازه کمربند خود را افزایش می دهید.

زمان هایی پیش می آید که مجبور می شوید مقداری غذا را هدر دهید. با آن کنار بیایید ؛ اگر چربی بدن کافی دارید ، می دانید که برای سلامتی شما بهتر از خوردن است.

برای برخی از ما ، تغییر باورهای خود در مورد ضایعات غذایی دشوار است. ما در طول زندگی خود این نگرش را داشته ایم ، حتی برای زیر سوال بردن آن.

اگر می خواهید این پوندهای ناخواسته را از بین ببرید و آنها را از بین ببرید ، از شما می خواهم که در باورهایی که در دوران کودکی داشتید تجدید نظر کنید. آنها در آن زمان بی معنی بودند و اکنون نه.

بنابراین چگونه می توان از “هدر دادن غذا” اجتناب کرد؟ در اینجا چند پیشنهاد هستند.

غذا را در بشقاب خود کم کنید

اگر در خانه غذا می خورید ، مقدار غذا را در بشقاب خود کم کنید. با دو سوم آنچه معمولاً می خورید شروع کنید. اگر گرسنه هستید ، همیشه می توانید بیشتر مصرف کنید.

وقتی سیر شدید ، وعده های غذایی کوچک بخورید

اگر در رستوران هستید وقتی کمی چاق هستید ، از خوردن غذا استراحت کنید و به خانه بروید. اکثر غذاهای باقیمانده روز بعد بسیار خوب هستند. برخی افراد علاقه ای به پرخوری نیم بسته قبل از غذا ندارند.

غذای باقیمانده را به کسی در خیابان بدهید

شما در حال سفر به شهری هستید. اگر یخچال ندارید ، می توانید هر چیزی را که می خواهید بسته بندی کنید و در خیابان گرسنه به آنها بدهید.

فکرش را بکنید

به جای این که زمان بعدی را هدر دهید ، به خودتان بگویید چه زمانی فکر می کنید باید به خوردن ادامه دهید. “اگر بدن من غذای ناخواسته بخورد و آن را به عنوان چربی ذخیره کند ، بدتر از انداختن آن در سطل زباله است. : ”

آیا برای پرهیز از پرخوری پرخوری می کنید؟ وقتی بالای 60 سال دارید ، کدام حروف دوران کودکی شما هنوز بر رژیم غذایی شما تأثیر می گذارد؟ لطفاً راهکارهای جلوگیری از چاقی را به اشتراک بگذارید.