You are currently viewing آیا احساسات بزرگ مانع پذیرش بدن می شود؟  ممکن است غمگین باشید

آیا احساسات بزرگ مانع پذیرش بدن می شود؟ ممکن است غمگین باشید


زمان خواندن 6 دقایق

اگر به دنبال غذایی هستید که می شناسید ، رژیم ها ممکن است آگاهانه بپذیرند که کار نمی کنند. غذا کالری ماکرو این فکر که هرگز خود را با محدود کردن خود پایین نیاورید حتی می تواند برای شما آرامش ایجاد کند. اما با اعتبار خوب ، ممکن است دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

می دانید که راه های بی شماری برای مراقبت از سلامت خود بدون نیاز به کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد بدون توجه به اندازه و شکل فعلی بدن خود ارزش قائل هستند. می توانید بدانید که دوست دارید. با این حال ، ممکن است در مورد ترک غذا خوردن برعکس احساس کنید.

روند خوردن آگاهانه می تواند باعث جوشیدن برخی از احساسات بزرگ شود. یکی از این احساسات غم است.

شکستن سریع و حرکت به سمت پذیرش اندازه و اندام ، آنچه را که پشت سر گذاشته اید ناراحت می کند. نیازی نیست که از خوردن یویو غافلگیر شوید. این به معنای از دست دادن مجبور شدن برای محدود کردن برخی غذاها و “تقلب” در غذا یا قطع کامل غذا نیست. اندوهی که من در مورد آن صحبت می کنم همان چیزی است که شما تجربه می کنید وقتی از رویای داشتن یک تیپ بدنی خاص دست می کشید ، زندگی ای که همیشه آرزو داشتید با شما همراه می شود.

تخیل خود را رها کنید

منظورم این است که می دانید فانتزی است. هر فردی مجموعه ای از رویاها و رویاهای خاص خود را در مورد زندگی خود دارد ، اما دلایل متداولی برای رویای کاهش وزن وجود دارد.

  • اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت
  • دوستان بیشتری خواهید داشت
  • شما شرکای بالقوه بیشتری می خواهید
  • شغل یا ارتقاء بهتر
  • خرید لباس های زیبا جذاب تر خواهد بود
  • با انرژی نامحدود سلامت کامل خواهید داشت
  • چه مایو بپوشید چه نپوشید. در نهایت هر کاری را که انجام داده اید انجام می دهید ، مانند رفتن به پاریس
  • شما قادر خواهید بود هر چه می خواهید بخورید. پوندهای از دست رفته هرگز قابل بازیابی نیستند

این خیالات از هوا به ما نمی رسد. آنها نه تنها از طریق تبلیغات برنامه ها و محصولات کاهش وزن به ما غذا می دهند. مخصوصاً از رسانه ها. در بدنهای بزرگتر ، افراد دارای دوستان و خانواده هستند. همراهان خوب برنامه های تلویزیونی که زندگی کامل و موفقی دارند. چند فیلم می بینید؟

حتی اگر نظریه اندازه پذیرفته شود ، شما هنوز احساسات مخالف یا منفی در مورد بدن خود دارید.

من مقاله ای در سال 2008 توسط درمانگرش جین کورتنی خواندم. من اخیراً با “پذیرش به عنوان یک روند غم و اندوه” آشنا شدم. وقتی زنان از کنترل اندازه و شکل بدن ما دست می کشند ، امید خود را برای اجتناب از بدن ناقص و خود محکومیت خود از دست می دهد. ما امید خود را برای جمع آوری تمام پاداش هایی که با امتیاز ناچیزی به دست می آید از دست می دهیم. اگر بدن شما بزرگتر است و مشکلات مفصلی و حرکتی دارید ، امید خود را برای از بین بردن آنها از دست می دهید.

او چگونه آن را توصیف می کند؟ فرایند پذیرش بدن منعکس کننده پنج مرحله غم و اندوه است.

مراحل 1 و 2: انکار و عصبانیت

در مرحله انکار ، ممکن است موافق باشید که برای اکثر مردم ، کاهش وزن پایدار نیست. اما امیدوار باشید که یکی از نادر کرگدن هایی باشید که می توانند وزن خود را کاهش داده و حالت خوبی را حفظ کنند. اگر تلاش کنید ، می توانید بر زیست شناسی غلبه کنید. بدن شما اغلب به تلاش برای کاهش وزن پاسخ می دهد ، اما شما به احتمال زیاد به این امید پایبند خواهید بود.

به جای به چالش کشیدن هنجارهای جامعه ، می توانید مبارزه با بدن خود را برای کنترل آن کاهش دهید. احساس می کنید از بدن خود جدا شده یا جدا شده اید. کورتنی دقیقاً می داند که چقدر کالری می خورید ، اما برای مثال نمی دانید که گرسنه هستید ، به عنوان مثال.

در سطح عصبانیت ، احساسات خود را در داخل یا خارج کنترل کنید. می توانید بیرون را هدایت کنید. اگر با فشارهای غیرواقعی جامعه اندازه و فشارهای غیرواقعی یک جامعه لاغر آشنا هستید ، ممکن است فوبیای آنچه در جهان پیدا می کنید را تجربه کنید. اگر ایده پذیرش سن خود را دوست ندارید ، ممکن است احساس عصبانیت کنید زیرا نمی توانید وزن خود را کنترل کنید. این می تواند منجر به سرزنش خود و کمبود غذا در تلاش برای کنترل یا تنبیه بدن شما شود.

مرحله 3: مذاکره کنید

اگر خود را به دلیل “شکست” در رژیم غذایی خود سرزنش می کنید ، ممکن است آن را نوعی تنبیه برای شکست خود تلقی کنید. شما می توانید با یک نظم و انضباط جدید و شانس دیگری برای پیروزی چانه بزنید. به گفته کورتنی ، چرخه شکست و سازش می تواند سالها ادامه یابد.

برخی از افرادی که وسواس زیادی برای پذیرش اندازه دارند رژیم یویو را کنار می گذارند. به ازای هر نفراما در میان خواسته های تقسیم شده خود ، آنها هنوز باید به “قیمت مذاکره شده” برسند و با این ایده ها مبارزه کنند. این سازش می تواند منجر به تلاش های بیشتر برای کوچک شدن و تغییر شکل بدن آنها شود. اما اکنون به آن “سلامتی” می گویند. پیگیری “سلامتی” می تواند بر اخلاق تأثیر بگذارد. برای کسانی که به دلایل زیبایی غذا نمی خورند ، ممکن است احساس شرم کنید و از خود متنفر باشید ، مانند اینکه ورزش را از دست داده اید یا چیزبرگر سالاد خورده اید.

بنابراین چگونه می توانید بفهمید که در حال آرامش هستید نه اینکه بدن خود را با فعالیت های سرگرم کننده و تغذیه ملایم پرورش دهید؟ هنگامی که اقدامات شما شما را مجبور به این کار می کند ، از دست دادن عزت نفس قابل توجه می شود. یا نویسنده پادکست های “Food Psych” و “Anti-Diet” مانند کریستی هریسون به شما خواهد گفت که چه زمانی انتخاب های شما از خود کنترلی ناشی می شود ، نه از خود کنترل. در نهایت ، این مرحله می تواند میل به کنترل را از بین ببرد.

مراحل 4 و 5: افسردگی و پذیرش

کورتنی اظهار می کند که افسردگی می تواند منجر به حساسیت به هر دو نوع افسردگی شود. افسردگی آلرژیک بخشی از تصویر بزرگ است. اگر با پذیرش اندازه آشنا نیستید ، شما جذاب نیستید ؛ فعالیت؛ باور خواهید کرد که هرگز به شغل و زندگی جنسی رضایت بخش نخواهید رسید.

اگر آنچه را که می توانید بپذیرید بپذیرید ، می دانید که می توانید در یک بدن بزرگتر زندگی رضایت بخشی داشته باشید ، اما می دانید که برای تغییر یک جامعه هراسی چاق بر روی تپه ای کتک می خورید. افسردگی از پیش آماده شده این واقعیت است که زندگی در دنیای چاق هراسی برای شما آسان نیست.

وقتی به مرحله پذیرش می رسید ، متناسب با فرم و اندازه بدن شماست. وقتی تمایلی به انجام کاری ندارید که از آن لذت می برید ، سایز خود را از دست می دهید. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. زیرا شما هنوز در جامعه ای زندگی می کنید که دارای لیست کاملی از غذاها و فرهنگ های حاوی چربی هراسی است. احساسات اولیه ؛ ممکن است با موقعیت ها یا اطلاعاتی روبرو شوید. اما شما به آن علاقه ای ندارید

به خاطر غم و اندوه شما تبریک می گویم

هنگامی که من برای اولین بار ملاقات کردم ، اکثر مشتریان من در جایی بین سازش و افسردگی بودند. وقتی در مرحله انکار هستند ، وقتی عصبانی می شوند ، بیشتر از جامعه با خود عصبانی هستند.

شکل بدن ما ؛ چه احساسی دارید؟ می دانم که کنار گذاشتن تخیل برای کنترل نحوه کار همه چیز چقدر سخت است. مجبور شدم تخیلم را کنار بگذارم. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • تمام تلاش خود را بکنید تا به آنها بیاموزید که وزن نشانه سلامت خوب نیست.
  • لیستی از روش هایی که غذا خوردن می تواند بر شما تأثیر بگذارد تهیه کنید. در صورت نیاز مرور کنید.
  • تمرینات تنفسی بدن خود را با تکنیک هایی مانند معاینه فیزیکی یا ورزش شدید دوباره متصل کنید.
  • توجه داشته باشید که تحت فرهنگ رژیم هستید تقصیر تو نیستنمی تواند از جامعه عصبانی باشید نه خودتان. در یک پست ، “این تقصیر شما نیست” بنویسید و آن را در جایی که می توانید ببینید قرار دهید.
  • علم نشان داده است که همیشه می توانید وزن خود را کاهش دهید.
  • آیا ایده های چالش برانگیزی دارید؟ به عنوان مثال ، تا زمانی که بدن کوچکی به دست نیاورید ، آیا چیزی علیه خود دارید؟ با این کار چه چیزی از دست می دهید؟
  • با فیزیوتراپیست یا درمانگر کار کنید تا کارهایی را انجام دهید که فکر می کنید به کاهش وزن و کاهش وزن کمک می کند.
  • به خود اجازه دهید از کنار گذاشتن خیالات فانتزی غصه بخورد. اگر ابراز همدردی برای شما دشوار است ، راه هایی برای افزایش شفقت خود پیدا کنید.

کری دنت متخصص تغذیه مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام. نویسنده آزاد مشاور رژیم غذایی خودآگاه با نویسنده صحبت کنید. که شامل ابرقدرت های او می شود در برابر افسانه تغذیه مقاومت کنید در مقابل به زنان قدرت می بخشد برای اینکه بدن آنها بهتر و شادتر شود ؛ غذاهای مغذی و سالم انتخاب کنید.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید