آشنایی با نرم افزار CRM


قبل از توضیح بهتر است سوال CRM چیست؟ پاسخ دادن. بیایید آن را رها کنیم کلمه CRM مخفف Customer Relationship Management است و به معنای “مدیریت رابطه با مشتریان” است. در واقع این سرویس یک ابزار بسیار کاربردی است که با طیف وسیعی از کارکردها و امکانات به شما کمک می کند تا در مرحله اول تمامی ارتباطات خود با مشتریان خود را به تصویر بکشید، سپس آنها را مدیریت و در نهایت تحلیل کنید.

به عبارت دیگر نرم افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … است که به آنها کمک می کند تا تعاملی با کیفیت و بی نقص با مشتریان شرکت داشته باشند. البته این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی را برای شما به ارمغان می آورد و راندمان کاری و فروش سازمان شما را متحول می کند.

نتایج آماری به دست آمده از خرید CRM برای تجارت

پس از پاسخ به سوال CRM چیست و با اشاره به کاربرد این نرم افزار، نوبت به مشاهده نتایج آماری خرید CRM برای تجارت توسط سایت ها و موسسات معتبری مانند GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus Research و … می رسد. بیایید پرداخت کنیم.

CRM هوشمند جولیو در یک نگاه

چهار ویژگی کلیدی CRM هوشمند

نرم افزار CRM هوشمند Jolio، دستیار شما در بخش فروش

شاید بتوان گفت منحصر به فردترین ویژگی که مطمئنا می تواند توجه بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل را به خود جلب کند، قابلیت دستیار هوشمند این نرم افزار CRM است. در CRM هوشمند جولیو، شما یک دستیار متخصص تمام عیار دارید که با استفاده از هوش مصنوعی که ما برای آن طراحی کرده ایم، به طور خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را ارزیابی می کند و با مشاهده این داده ها، پیشنهاداتی را برای فروش و بهبود ارائه می دهد. از سازمان شما

سیستم CRM هوشمند Jolio که بر اساس سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA طراحی شده است.

به طور کلی ساختار عملکرد این CRM برای مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر اساس ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید از طریق قیف فروش آیدا در این سیستم و با استفاده از امکانات و ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار، وضعیت سرنخ های خود را در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به مشتری واقعی ثبت کنید. .

ارتباط آنلاین در CRM Giulio

یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM جولیو، همگام سازی حرفه ای آن با سیستم های تلفن VIP است. با انجام این همگام سازی، علاوه بر تمامی امکانات یک سیستم مدیریت حرفه ای و هوشمند مشتریان، به امکانات دیگری مانند سیستم ارتباط آنلاین ویپینگ نیز دسترسی خواهید داشت.

در واقع سیستم ارتباط آنلاین یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و حرفه ای است که می تواند جایگزین مناسبی برای Skype for Business باشد. با سیستم ارتباط آنلاین می توانید از طریق صفحه وب که در اختیار دارید به امکاناتی مانند تماس صوتی و تصویری، چت درون سازمانی، اشتراک فایل، اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ، اشتراک گذاری وایت برد و … دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر، با کمک این قابلیت، علاوه بر نرم افزار CRM، تمامی کاربران سازمان شما به پنل ارتباطی جامعی نیز برای برقراری تماس از طریق سامانه تلفن VIP مجموعه دسترسی خواهند داشت که باعث افزایش سرعت گردش کار و پویایی در سازمان شما

افزایش فروش با پیگیری و سیستم یادآوری هوشمند در CRM جولیو

یکی از دلایلی که باعث افزایش فروش یک سازمان می شود، پیگیری منظم و دقیق سرنخ های به دست آمده است. سیستم ردیابی و یادآوری فروش VoiPing به طور دقیق و منظم تمام اقداماتی را که برای ردیابی سرنخ های فروش باید انجام دهید را به شما یادآوری می کند و به شما در افزایش فروش سازمان کمک می کند. برخی از ویژگی های این ویژگی عبارتند از:

  • وضعیت های مختلف را برای سرنخ ها تنظیم کنید
  • امکان یادآوری زمان پیگیری از طریق ایمیل، پیامک و تلفن
  • امکان تعیین کارشناس فروش برای هر سرنخ
  • امکان مدیریت و تغییر فرآیند پیگیری و یادآوری توسط مدیران فروش
  • امکان ایجاد دستی اعلان ها و یادآوری ها
  • ….

سیستم ردیابی و یادآوری هوشمند در CRM Giulio

آشنایی با سایر امکانات نرم افزار CRM جولیو

نرم افزار CRM جولیو یک نرم افزار کاملا اتوماتیک و هوشمند است که به شما کمک می کند فروش خود را افزایش دهید. این نرم افزار می تواند عملکردها و گزارش های بسیار مفیدی را از طریق وب پنل در اختیار شما قرار دهد. در زیر قصد داریم برخی دیگر از ویژگی های کلیدی این CRM حرفه ای را بررسی کنیم.

گزارش دقیق سیستم فروش در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

با استفاده از قسمت گزارش این CRM می توانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کنید و راه حل های فروش خود را با توجه به این گزارش ها توسعه دهید. برخی از ویژگی های جذاب این بخش عبارتند از:

  • ارائه گزارش در مورد کلیه پیش فاکتورهای صادر شده و وضعیت آنها
  • امکان تهیه گزارش نحوه کار کارشناسان بر اساس اعتبار پیش فاکتورها
  • امکان گزارش تعداد فروش محصولات مختلف جهت طراحی راهکارهای فروش سازمان

صدور فاکتور و پیش فاکتور با استفاده از نرم افزار CRM جولیو

از جمله امکانات این سامانه می توان به امکان ثبت فاکتور و پیش فاکتور برای مشتریان سازمان اشاره کرد. علاوه بر قابلیت ثبت و طبقه بندی اطلاعات مشتریان، CRM Veeping به شما این امکان را می دهد که از طریق وب پنل این محصول، فاکتورها و پیش فاکتورها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و با استفاده از ابزارهای مربوطه، کلیه پیشنهادات مالی، بدهی ها و پرداخت ها را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کنید. . برخی از ویژگی های کلیدی این سیستم عبارتند از:

  • تعیین لیست مشتریان و اطلاعات آنها برای صدور سریع فاکتور و پیش فاکتور
  • لیست محصولات سازمان خود را با جزئیات دقیق برای ثبت سریع فاکتور و پیش فاکتور تعیین کنید
  • امکان ثبت وضعیت پیگیری مشتری و نظرات برای هر پیشنهاد
  • امکان گذاشتن امضا، مهر و … بر روی اسناد صادر شده
  • امکان خروجی فاکتورها و پیش فاکتورها به صورت فایل PDF
  • امکان دسترسی به تاریخچه اطلاعات مشتری
  • امکان محاسبه مالیات به صورت خودکار
  • سیستم ردیابی هوشمند پیشنهادات مالی
  • سیستم امتیازدهی کارشناسان فروش بر اساس پیگیری و فروش
  • امکان ارائه اطلاعات سازمان خود به عنوان یک الگوی استاندارد برای صدور فاکتور و پیش فاکتور مانند: نام، آدرس، شماره تلفن، اطلاعات مالیاتی و غیره.
  • امکان ایجاد گزارش بر اساس مشتریان سازمان و میزان خرید آنها از شرکت شما
  • …..

نرم افزار CRM Giulio از API برای برقراری ارتباط با نرم افزارهای دیگر پشتیبانی می کند

برای اینکه جولیو به بهترین نرم افزار CRM تبدیل شود، به شما این امکان را می دهیم که این CRM را با سیستم های مالی و حسابداری مختلف پیوند دهید تا راه حل های فروش خود را توسعه دهید و این فرآیند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید.

انعطاف پذیری و توسعه پذیری در CRM جولیو

با توجه به توسعه این نرم افزار توسط تیم جولیو، اگر سازمان شما نیاز به تعریف پارامترهای خاصی در سیستم فروش داشته باشد، کارشناسان ما می توانند CRM را با نیازهای شرکت شما تطبیق داده و آن را متناسب با سازمان شما توسعه دهند.

با CRM هوشمند Giulio فروش را افزایش دهید

لیست امکانات و ویژگی های نرم افزار CRM جولیو

  1. دستیار هوشمند با هوش مصنوعی
  2. سیستم یادآوری و پیگیری خودکار
  3. امکان تعریف لیست مشتریان سازمان با جزئیات دقیق
  4. امکان تعریف لیست کارشناسان فروش سازمان
  5. امکان تعریف اطلاعات دقیق در مورد محصولات شرکت
  6. سیستم بازی برای کارشناسان فروش
  7. سیستم پیش بینی فروش
  8. وجود فرآیند فروش بر اساس قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
  9. سازگاری با انواع مبادلات تلفنی مبتنی بر VOIP
  10. امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور
  11. امکان گزارش دقیق فرآیند فروش
  12. پشتیبانی API برای توسعه فرآیند فروش
  13. توانایی شخصی سازی فرآیندهای سازمان شما