You are currently viewing آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک

آشنایی با رژیم کتوژنیک آشنایی با رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نیازی به خوردن رژیم خاصی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - دانش رژیم کتوژنیک

بیشتر غذای پایین هرم و کمتر غذا را در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالای هرم آجیل و شیر-شیر باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود. بنابراین ، این دو قسمت از هرم را میان وعده کتو می نامند.

آجیل ها باید به اندازه یک مشت و میوه ها و محصولات لبنی حدود نیم لیوان باشد. و حتی 1/4 لیوان زغال اخته بخورید.

با مطالعه این شرایط ، می توانید سیستم بدن و هورمون های بدن خود را به گونه ای متعادل کنید که چربی اضافی را بسوزاند. ورزش همچنین می تواند به شما در افزایش توده عضلانی کمک کند.

رژیم کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

این به خاطر عادت های بد شماست. اگر بخواهیم این مشکل را با یک مثال حل کنیم. ما می توانیم از کسی استفاده کنیم که آجیل را بدون کاهش خوردن بالا نگه می دارد.

در اوایل وعده غذایی ، انسولین بیشتری در کتو آزاد می شود و کتو را برای چند ساعت ترک می کند.

وضعیت سگ

وقتی رژیم کتو می خورید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبای شما ، اکنون زمان غذا خوردن است. این به شما نشان می دهد که اکنون گرسنه هستید

این هشدار زمانی رخ می دهد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که این هرم را دنبال کنید و در ابتدای غذا دو قسمت بالای هرم را قطع کنید. یک چیز قطعی است ، این سریال جواب را می گیرد. اگر دروغ نگویید ، اشتهای شما به تدریج بهبود می یابد.

تقلب چیست؟

او دو ماه رژیم کتو گرفته بود و بدنش با کارهایی که انجام می داد هماهنگ بود. بعدا برنگشت. برعکس ، او خیلی زودتر از افراد معمولی به کتو بازگشت.

مغز انسان چقدر سوخت مصرف می کند؟

پاسخ این است که مغز انسان کم مصرف است. می توانید از کربوهیدرات و چربی هم استفاده کنید.

اگر کربوهیدرات کمتری مصرف می کنید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک که می تواند به بدن و اعصاب شما آسیب برساند مرتکب شوید این است که مصرف چربی خود را افزایش یا کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

از چربی ها نترسید.

در چند روز اول ، مقدار زیادی چربی می خوردید. می توانید بگویید من در حال حاضر اضافه وزن دارم. اما چند روز آینده برای شما خوب خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به وزن دلخواه می رسید.

ما تضمین می کنیم که اگر در رژیم کتوژنیک خود صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

با خیال راحت از هرگونه مشکل عصبی یا سایر مشکلات غذایی خودداری کنید.

اینفوگرافی کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می خوریم چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، گلیکوژن سلول های بدن شما تمام می شود و بدن کربوهیدرات ها را از بدن خارج می کند. سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی به راحتی از کمبود الکترولیت های حاوی این سه ماده مغذی رنج خواهید برد. شما همچنین باید این سه مورد را از طریق مکمل ارائه دهید.

اگر می خواهید به او غذا بدهید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا به آن برسید. (زیرا ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، بدن شما وزن زیادی از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از آن را با تعریق از دست می دهید.) اکثر این الکترولیت ها این عوارض را ندارند.

توصیه ما این است که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا دریافت کنید (توجه داشته باشید که نمک دریا حاوی میزان منیزیم و پتاسیم مشابه سدیم است ، اما نمی توانید نمک دریا بخورید تا منیزیم در مواقع بسیار کم تجدید شود).

بیشتر چیزهای خوب برای بدن از غذاهای کتو ناشی می شود. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منبع منیزیم از خوردن غلات تامین می شود که بخشی از رژیم کتوژنیک ما نیستند. بنابراین ، مکمل های منیزیم را مستقیماً مصرف کنید.

پتاسیم در دوزهای بالا بسیار سمی است. این امر به این دلیل است که داروخانه ها تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کنند ، بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید. بنابراین ، مکمل های پتاسیم به تنهایی کافی نیست. آووکادو منبع خوبی از پتاسیم برای دریافت پتاسیم کافی است.

برای کسانی که نمی توانند از آووکادو استفاده کنند ، توصیه می شود از سبزیجات با اسفناج و برگ سبز استفاده کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

آخرین کاری که می خواهید با این سه مکمل انجام دهید این است که سعی کنید این مکمل ها را از همان ابتدا در رژیم غذایی خود دریافت کنید.

نکته دیگر برای افراد ، به ویژه اگر آنها تازه شروع به کار کرده اند ، استفاده از روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این چربی ها ساختار یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به رسیدن به مرحله کتو کمک می کند.

و آنها شما را گرسنه نمی کنند. خوردن زودهنگام غذا فواید زیادی برای شما دارد.

mct inch 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

چگونه می توان از روغن MCT و روغن نارگیل در اوایل رژیم کتو استفاده کرد؟

برای سرخ کردن تخم مرغ خود می توانید از MCT و روغن نارگیل استفاده کنید. آن را در قهوه خود بریزید. از آن به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از Fat Bonbon تهیه شده با روغن نارگیل و کره استفاده کنید. این باعث می شود زودتر غذای خود را بخورید.

وعده های غذایی اولیه کالری اضافی می خورید؟ یا نگران نباشید زیرا می خواهید کالری خود را بسوزانید. چربی بیشتری بخورید تا کربوهیدرات ها کاهش یابد تا به مرحله کتو برسید.

هنگامی که به مرحله کتو رسیدید ، رژیم غذایی شما خوب خواهد بود. نکات دیگری که به شما داده می شود را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید